Ticketmaster.nl staat garant voor optimale dienstverlening en service met een zo laag mogelijke drempel voor de consument. Hiervoor maakt Ticketmaster.nl gebruik van een uitgebalanceerd netwerk van directe en indirecte voorverkoopkanalen. De marktpositie van Ticketmaster.nl zal verder versterken door verbreding en verdieping van het assortiment en door nieuwe samenwerkingsverbanden aan te gaan met gelieerde partijen in binnen en buitenland.

TicketMaster Reviews

  • Ticketmaster is de grootse oplichterij wat er maar bestaat kaarten voor bts vanaf vandaag bestellen nou heb ik twee pubers wilde er graag heen dus papa gaat dat wel ff regelen vanaf 6.30 online op die site netjes gewacht in de wachtrij tot 9.00 gaat ie naar een vervolg scherm wacht tijd 0/30 minuten ik dacht dat ik al in de rij stond maar ja dus weer gewacht geen probleem nog totdat ik eindelijk op het vervolg scherm kom alles wat ik maar wilde bestellen op sorry geen tickets maakte niet uit wat ik deed 1 of 3 duurste of goedkoopste nee hoor geen kaarten dan ga je bellen krijg je een of ander domwicht aan de telefoon met wij kunnen je niet verder helpen na ticketmaster jullie besodemieteren de boel

    Sterke punten
    Totaal geen

    Zwakke punten
    Alles misschien is slim om mensen te plaatsen aan de telefoon die hersens hebben

    Door Den tas op 1 juni 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • 2 tickets gekocht voor Ed Sheeran. Tickets staan op naam. 1 Persoon kan niet mee, gevraagd of de naam op het ticket veranderd kan worden, het antwoord: nee absoluut niet mogelijk, heeft u pech, bedankt en tot ziens ! Dus met andere woorden, gooi ze maar in de kliko ! Wat een ballentent !!!!! Niet meer bij hun kopen !!

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    alles

    Door Paul op 9 april 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Vandaag kreeg ik een jongedame aan de lijn die mij constant tutoyeerde. Vroeg of ze dit liever niet wilde doen aangezien wij geen twintigers meer zijn. Zij bleef maar doorgaan met tutoyeren en werd ook nog boos toen ik haar tutoyeerde. Mag het iets beleefder?

    Sterke punten
    Niet

    Zwakke punten
    Onbeschoft en niet luisteren.

    Door Gaby op 19 december 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Zeker geen aanrader 252,80 € kwijt voor concert Hazes , zou met speciaal pasje zijn , jammer maar nooit meer hopelijk trekken anderen hun lesje hieruit.

    Sterke punten
    geen

    Door Erwin David op 16 oktober 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Op de een of andere manier denk ik dat ticketmaster weet wat je ooit hebt besteld. Net als bij vliegtickets.
    Ik zit klaar en ben toch altijd te laat of ik krijg hele dure tickets aangeboden. duurder dan als mijn man op een andere locatie voor mij inlogt. Ik krijg altijd staplaatsen toegewezen terwijl ik graag wil zitten.
    ik heb het gevoel dat er iets niet klopt op de site van ticketmaster. Je moet niet kiezen voor best beschikbaar en je doet er goed aan om steeds op een andere computer in te loggen.
    Als ze weten dat je toch zwicht voor een dure kaart via de doorverkoopwebsite van ticketmaster dan krijg je geen goede tickets aangeboden.
    Oplichters zijn het.

    Sterke punten
    geen.
    Ik verlang terug naar het systeem van de VVV-verkoop.
    Dat was nog eens echt eerlijk. Gewoon op tijd bij de VVV langs en je had altijd de kaarten die je wilde.

    Zwakke punten
    heel veel

    Door Pas op 10 mei 2017 Reageer (1 reactie)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Voor mijn zoons geprobeerd tickets te bestellen voor concert van Ed Sheeran. Vanaf 8 uur in de wachtrij gestaan met het bericht dat ik vooraan in de wachtrij sta. Om 11 uur startte de verkoop en vervolgens gebeurt er niets. Uiteindelijk het bericht dat de kaarten zijn uitverkocht.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    Bestellen kan niet op basis van hier het eerst komt het eerst maalt. Dat zou veel eerlijker zijn voor mensen die al uren van tevoren hebben ingelogd.

    Door Jan Peters op 2 februari 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Om 09.30 in de zogenaamde 'tijdelijke' wachtrij geplaatst voor U2. Om 10.00 zou deze ververst worden en kom je in de definitieve wachtrij te staan. Dit is dus helemaal niet het geval!! De 'tijdelijke' wachtrij bleef gewoon doorlopen en dit werd de definitieve wachtrij, terwijl de FAQ op hun site heel anders doet vermoeden.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Kijk uit voor deze kwakzalverij. Het zijn grote oplichters.

    Door John op 16 januari 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Vanmorgen 09.30 uur ingelogd op de website van TicketMaster om klokslag 10.00 uur 3 kaarten voor het concert van Shawn Mendes in het Ziggo Dome voor onze dochter en haar twee vriendinnen te kopen. Na enkele minuten was het reeds mogelijk om een bestelling te plaatsen en....daar bleef het gedurende 45 minuten bij. De melding dat de kaarten niet meer verkrijgbaar waren (welke rang ik ook selecteerde) bleven maar te voorschijn komen tot uiteindelijk de melding kwam dat er helemaal geen kaarten meer beschikbaar waren. Resultaat: drie teleurgestelde meiden en een ouder die bijna anderhalf uur voor niets moeite deed om kaarten te kunnen aanschaffen. Conclusie: een frustrerende en een mij met een zeer onbevredigend gevoel achterlatende website. Jammer.

    Sterke punten
    Zoekfunctie.
    Inloggen.

    Zwakke punten
    Website is traag.
    Website lijkt niet real-time te functioneren.
    Te veel foutboodschappen.
    Onduidelijkheid betreffende de status van de bestelling.

    Door Dick op 16 september 2016 Reageer (1 reactie)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Kaarten besteld voor Kenny Rogers voor nov-2016. Ging op zich prima, maar al snel kreeg ik reclame via de e-mail. Ingelogd op mijn account en dit uitgezet. Is op zich al niet netjes, want dit hoort 'opt-in' te zijn en niet 'opt-out'.
    Tot mijn irritatie en verbazing blijf ik zeker wekelijks reclame emails krijgen voor andere evenementen.
    Ik heb een klacht per e-mail ingediend, waarop gezegd werd dat er binnen 5 dagen een reactie zou komen....mooi niet dus !!
    Na 2 weken of zo wel de melding dat het erg druk was en dat het daarom wel langer kon duren. We zijn inmiddels ruim een maand verder en ook op een tweede klacht nog steeds geen inhoudelijke reactie.
    Toen maar gebeld naar het € 0,60 / minuut kostende klantenservicenummer (en dan beweren ze een 'zo laagdrempelig mogelijke service' te bieden....
    U raadt het al: "het is momenteel te druk om u in de wachtrij te zetten...'

    Zwakke punten
    Zeer slechte klantenservice response tijd en schandalig dat ze voor een klantenservice € 0,60 / minuut durven te vragen.

    NOOIT MEER een kaartje bij dit amateuristische bedrijfje....

    Door Dick Bakker op 14 juni 2016 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • The Cure aanstaande november, natuurlijk wilden wij daar heen. Benieuwd of er nog kaarten waren dus hop meteen naar de meeste bekende en vertrouwde (dat dacht ik dan) verkoopsite gegaan, Ticketmaster. Helaas, geen kaarten meer, linksom rechtsom, niets meer te koop maar....wel op seatwave. Ik kijken en ja hoor daar waren genoeg kaarten te koop, helemaal blij maar toen ik de verschillende flink uiteenlopende prijzen zag van minimaal 3x tot 10x meer dan de normale prijs met nog eens extra 60 euro (voor 3 kaarten) servicekosten voor staanplaatsen voelde ik me vreselijk opgelicht. Drie keer op het punt gestaan om bijna 400 euro uit te geven...Toch verder gaan googlen en daar zag ik Topticketshop.nl en ik kon het niet geloven want zij hadden wel genoeg kaarten waar ik uit kon kiezen. Misschien een tientje? meer dan de oorspronkelijke prijs maar dat heb ik er heel graag voor over. Deze site was heel overzichtelijk en de afhandeling en op de hoogte houden per mail ging erg goed. Ik krijg de kaarten 2 weken voor het concert thuisgestuurd dus ik verwacht geen problemen. Kortom, ik ga door alle bad news nooit meer bij Ticketmaster bestellen en al helemaal geen moeite meer doen om via hun bij seatwave terecht te komen, hun monopolytijd is voorbij, dat is wel duidelijk.

    Sterke punten
    dat was vroeger...

    Zwakke punten
    geen kaarten aanbieden (zogenaamd uitverkocht) sowieso voor de normale ticketprijs maar meteen doorlinken naar seatwave. Een zwarte markt site (sorry maar ik kan het niet anders zien) waar de kaarten voor minimaal het dubbele worden verkocht met belachelijk veel servicekosten...dat kan echt niet.

    Door Ans op 22 april 2016 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • IK HEB 2 DURE TICKETS GEKOCHT VOOR CHARLES AZNAVOUR IN DE BLACK BOX RIJ 8 KAART 63 64
    WE ZATEN TE KIJKEN TEGEN EEN ZWART GORDIJN MET VEEL MOEITE , EN IN ALLERLEI BOCHTEN WRINGEN KONDEN WIJ CIRCA 30 PROCENT VAN HET PODIUM ZIEN HIERVOOR HEBBEN WIJ 158 EURO PER TICKET BETAALD SCHANDALIG DIT RIEK NAAR OPLICHTRIJ
    MEN HEEFT ONS IN FEITE ONVERKOOPBARE PLAATSEN VERKOCHT HET PODIUM ZAT RECHTS EN WIJ ZATEN LINKS 23_01_2°16 CHARLES AZNAOUR
    IEDERREN OM ONS HEEN ZAT HIEROVER TE KLAGEN
    TICKETMASTER WEET DONDERSGOED DAT ZIJ DE TICKETS VAN BLACKBOX NIET HADDEN MOGENVERKOPEN
    WIJ HEBBEN GENOTEN VAN AZNAOUR OP DEZE MANIER HADDEN WIJ OOK THUIS EEN CD KUNNEN AFSPELEN ZONDER NEKPLIJN

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    verkoopt tickets zijn genadeloos

    Door GRAAFMANS op 24 januari 2016 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Ook ik ben vorige week en vandaag ik weet niet hoe vroeg al ingelogd en net als meerderen al schreven wordt je, als je bijna aan de beurt bent, zo weer achteraan in de rij gezet. Dan kan je het vergeten. Klopt GEEN DONDER VAN!!!
    Echt een vet klotebedrijf!!!
    Ik geloof ook zeer zeker dat ze goeie zaken doen met SEATWAVE. Vreemd dat je daar nog geen 10 seconden na de officiele verkoop tickets kan kopen die gewoon 10 x!!! zo duur zijn.
    Nee, sodemieter maar een eind op!

    Door Robin op 9 december 2015 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Oplichters zijn het. Sta je nog 0 tot 30 minuten in de wacht wordt je vervolgens na 30 minuten op meer dan een uur gezet. Schande dat deze maarschappij bestaat

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    gooien je na 30 minuten gewoon weer achteraan. OPLICHTERS!!!!!

    Door Ronald op 7 december 2015 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Het is niet te geloven hoe het er tegenwoordig aan toe gaat met de kaartverkoop van grote concerten via Ticketmaster. Dat je er is een keer langs grijpt kan altijd natuurlijk maar dit GRAFBEDRIJF zorgt er voor dat je gewoon altijd pech hebt! 4 concerten van Muse: 2 in Nederland en 2 in België via Ticketmaster.be en je kunt er gewoon naar fluiten...

    Op tijd ingelogt, vrij vooraan in de wachtrij en zodra de verkoop start word je weer teruggeflikkert naar het einde van de rij en je kunt het maar bekijken netals altijd. Wat mij betreft kunnen jullie bij Ticketmaster allemaal de tering krijgen!!!

    Marktplaats staat weer lekker vol met kaartjes tegen prijzen waar je je hond nog niet overheen laat gaan!! Jullie hebben aan iedereen gewoon het schijt en laten de fans een dikke krijgen.

    Dit is ook gelijk de laatste keer dat ik kaartjes probeer te krijgen bij deze oplichters!

    Sterke punten
    Mensen oplichten...

    Zwakke punten
    Stelletje honden zijn het!

    Door Tim Chardet op 23 september 2015 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Ticket besteld via de website, betaald met Ideal, niets ontvangen. Geheel volgens instructie mail gestuurd met betalingsbewijs, ontvangstmail gekregen, maar inhoudelijk geen enkele reactie. Nummer opgezocht, gebeld, antwoordmachine verwijst door naar 0900 nummer. 0900 nummer gebeld (kosten max. € 30,-), antwoordmachine meldt dat je via dat nummer nieuwe tickets kunt bestellen, maar verder niets. Tientallen euro's kwijt, geen tickets, niemand bereikbaar, diefstal. Ik ga aangifte doen.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    Indien dit uberhaupt een legale onderneming is hebben ze volstrekt maling aan hun klanten.

    Door Wilfred op 21 maart 2015 Reageer (1 reactie)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Ik heb een paar weken geleden kaartjes gekocht voor een concert in Eindhoven, ik woon in Nijmegen. Deze kaartjes waren voor de verjaardag van mijn vader, waar ik hem een groot plezier mee heb gedaan.

    Nu komt dezelfde band in Nijmegen optreden, en had bij mijn kaartjes een annuleringsverzekering aangeschaft, a 2,50 per stuk. Maar ik kan mijn kaartjes niet annuleren, want je kunt alleen annuleren als een direct familielid in het ziekenhuis ligt, of dood is.

    Dit is behoorlijke onzin. Ze laten niet duidelijk hun voorwaarden blijken, en bij een annuleringsverzekering denk je wel aan wat anders.

    Sterke punten
    Hebben ze niet.

    Zwakke punten
    Alles.

    Door Hanna op 22 mei 2014 Reageer (1 reactie)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Ik heb 2 kaarten besteld, tegen het einde van de bestelling krijg ik een error, geld is wel afgeschreven natuurlijk. Slechteste klantenservice ooit. Niet telefonische beschikbaar, contactformulier werkt niet.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    De site werkt voor geen meter.

    Door Mike op 29 oktober 2013 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Ik had 3 tickets besteld voor Reincarnatus in de De Effenaar te Eindhoven. Dit optreden is uiteindelijk gecancelled en ik heb het geld voor de tickets terug gevraagd. De 3x € 12,50 per ticket is inderdaad netjes terug geboekt maar niet de 3x € 1,80 aan servicekosten.

    Op email werd niet gereageerd ik had geen zin om een betaalnummer voor € 0,45 per minuut te bellen, dus dan maar geprobeerd om via hun Facebook pagina contact te krijgen.

    Ticketmaster stelde dat: "Of de service- en administratiekosten worden terugbetaald, wordt bepaald door de promotor of organisator van een evenement. Hiermee worden namelijk de kosten die al zijn gemaakt om het evenement aan te kunnen bieden gedekt, waaronder de kosten voor de dienst die wij leveren aan de organisator of promotor (het faciliteren van de verkoop van de tickets)."

    Voor een niet geleverd product, ongeacht wie er verantwoordelijk is voor de kosten, vind ik dat ik gewoon een volledige terugboeking van mijn geld moet krijgen. Aangezien ik mijn geld naar Ticketmaster heb gestuurd, verwacht ik dan ook van hun het volledige bedrag terug gestort te krijgen. Het kan toch niet zo zijn dat zij de lusten hebben als er iemand een ticket koopt en dat de lasten bij de klant liggen als er iets mis gaat?!!

    Om zich er dan vervolgens vanaf te maken met de mededeling "Voor meer informatie of een vraag stellen aan onze klantenservice kun je terecht op www.ticketmaster.nl/help/index.html" is COMPLEET BELACHELIJK!

    Ook al staat het in hun voorwaarden (die waarschijnlijk door een gemiddelde klant nauwelijks gelezen worden), blijf ik erbij dat het geen stijl is om wel de lusten te hebben maar de lasten gewoon bij de klant te dumpen. Dat is wel heel erg gemakkelijk geld verdienen!

    Ticketmaster heeft een monopolie op de verkoop van bepaalde tickets, dus ik kan er helaas niet omheen om ze bij hun te kopen. Misschien komt het hierdoor dat ze in staat zijn om op deze manier te opereren.

    Het zou ze sieren als ze wat klantvriendelijker worden: Een "normaal nummer voor klachten/vragen ipv. € 0,45 per minuut, binnen normale tijd reageren op e-mail, maar vooral gewoon het GEHELE bedrag terug betalen in geval van annulering door de organisator...

    Het gaat me niet eens om die € 5,40 maar om hoe Ticketmaster met hun klanten omgaat.

    Door Roger op 21 oktober 2013 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Heb 4 kaarten besteld bij ticketmaster voor tractor pulling. Kosten: € 130 (plaatsen € 120 = 4x € 2,50 service kosten (??)) bij de kassa kom je erachter dat het verder gaat. 1 euro voor het opsturen van een pdf met de tickets EN nog eens 0.65 voor het betalen via ideal !!! Welke service mag je dan verwachten? wat voor service krijg je dan? men hoeft er geen mallemoer voor te doen, alles is elektronisch geregeld en toch geld voor vragen.
    1 keer maar nooit meer...

    Sterke punten
    Alles gaat electronisch, is wel fijn.

    Zwakke punten
    Grof geld vragen voor een service die je niet krijgt.

    Door Henk op 4 februari 2013 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Mijn zoon bestelt per ongeluk binnen 1 minuut tijd 2 keer dezelfde kaarten voor een concert, dit omdat hij even terug ging in het bestelprogramma om het e-mail adres te controleren. Daardoor onbewust en onbedoeld 4 kaarten besteld. Probeer dit nu maar eens ongedaan te maken. Ticket Master is per telefoon, behalve voor bestellingen natuurlijk, niet bereikbaar en ook op een mail reageren ze niet. Je hebt de voorwaarden (moeten) accepteren en bent dus waarschijnlijk akkoord gegaan met het feit dat kaarten niet retour kunnen. Dit is pas echt het gevaar bij monopolisten; geen service en hoge prijzen. Mijn advies derhalve: heb de moed de concerten links te laten liggen tot er een systeem komt met een eerlijke consumenten behandeling.

    Door Jan N op 21 januari 2013 Reageer (1 reactie)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Ticketmaster moet zijn capaciteit maar eens aanpassen. Bij populaire concerten wordt je eruit gegooid tijdens betaalproces..Ik snap zowieso niet dat er concertkaarten worden aangeboden via malafide ticketburo's tegen woekerprijzen? ik neem aan dat die via Ticketmaster worden ingekocht? En dan zeggen: weet waar je koopt?

    Sterke punten
    Als je kaarten hebt besteld zijn ze ook snel binnen

    Zwakke punten
    website kan het grote aantal fans niet aan dat tegelijkertijd wil bestellen.
    ze verkopen volgens mij dus ook door aan malafide buro's dat er flink aan wil verdienen, kortom de echte fan komt niet aan bod.

    Door Linda op 6 december 2012 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • ben meer als een uur bezig geweest om tickets te reserveren. Heb het uiteindelijk opgegeven omdat ze niet in staan zijn een bestelling af te ronden.
    Sorry, er is iets fout gegaan. Ga terug naar de hoofdpagina.

    Sterke punten
    geen enkele

    Zwakke punten
    slechtse site die ik ooit gezien heb voor het reseveren van tickets

    Door Richard op 1 december 2012 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Site flikkert keer op plat bij populaire concerten.
    Verstuurd tickets zonder encryptie (SMTP/TLS) (maar leggen wel het probleem bij jou als je tickets onderschept mochten worden (valt toch niet te bewijzen)).

    En dat na jaren van in 'het vak'. Incompetent +10

    Sterke punten
    Monopolist

    Zwakke punten
    Incompetente monopolist

    Door Ferry op 13 augustus 2012 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


Bezoek TicketMaster

Schrijf je eigen review