Onlineticketshop.nl behoort tot een van de grootste onafhankelijke Nederlandse ticketbureaus op het internet. Dit bedrijf is sedert 1995 specialist in de aan- en verkoop van kaarten voor bijzondere evenementen, concerten, festivals, muziekshows, sport evenementen en voetbalwedstrijden. Deze shop heeft een uitgebreide netwerk van betrouwbare contacten en heeft sedert 1995 een goede reputatie weten neer te leggen. Dit zorgt er ook voor, dat dit bedrijf de beste plekken en de voordeligste tarieven aan de man kan brengen. Tevens beschikt Onlineticketshop.nl over een uitmuntende klantenservice, een brede selectie van wereldwijde evenementen, concerten en sportwedstrijden. Klanten hebben de mogelijkheid om hun kaarten middels een druk op de knop, snel en eenvoudig online te bestellen. Daarnaast is het ook mogelijk om kaarten telefonisch met behulp van een van de medewerkers te bestellen. Ook in gevallen waar een evenement niet voorkomt op de site van dit bedrijf, kan onlineticketshop een kaart bemachtigen van dat evenement voor klanten die daarom vragen. Men kan dus hier terecht voor tickets van de beste bands of teams. Zelfs als een concert of wedstrijd al uitverkocht is, kan men hier terecht voor het verkrijgen van kaarten. De tickets worden dan gekocht van andere ticketaanbieder en of consumenten, die een dergelijk evenement niet meer kunnen bijwonen. In sommige gevallen moet men wel een beetje meer neertellen voor de tickets, maar dan is men wel verzekerd van een ticket van een show die men heel graag wilt zien c.q. niet mag missen. Ticketgarantie en een unieke beleving krijgt men alleen bij de onlineticketshop. Dit bedrijf bestaat uit ongeveer 30 medewerkers, die allen voor de klanten klaar staan. Deze zijn allemaal experts met de focus op service. Er wordt alles in het werk gesteld om tickets aan te kunnen bieden aan klanten. Dagelijks worden er ook daarom steeds nieuwe contacten gelegd op zowel nationaal als internationaal gebied.

OnlineTicketshop Reviews

    Oplichters

    Wow. Ze verkopen je tickets die zogenaamd €95 kosten, en je krijgt tickets van €49. Oplichterij! Ik vind het niet erg om extra te betalen voor hun service maar dit is oplichterij. En ze claimen in een standaard antwoord 'transparant' te zijn zodat je een 'eerlijk besluit' kan nemen! Wow. Oplichters!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Oneerlijk, oplichterij.

    Exorbitant duur, werkte wel

    Na zeer slechte ervaringen met NorthseaJazz en Ticketmaster (max 4 kaarten en daarna site crash), heb ik onlineticketshop gebruikt. Ik heb de kaarten die ik wilde maar 100 Euro extra is wel idioot veel voor een kaartje dat als 250 Euro kost. Een extreme vorm van marktwerking. Ik ben alleen boos op NorthseaJazz die zich niet interesseert voor bezoekers en 'optimistisch communicatie adviseur gebabbel' terug stuurt in reactie op klachten.

    Sterke punten
    Directe download van tickets

    Onlineticketshop = Oplichters

    Onlineticketshop (soms ook OnlineticketSShop) zijn OPLICHTERS

    Deze firma boodt kaartjes aan voor Soldaat van Oranje. Order geplaatst, Betaald en bevestiging ontvangen.

    Vervolgens vervoer, diner, hotel etc geboekt voor iedereen maar kaartjes werden nooit opgestuurd. Het bleek dat ze de kaartjes niet hadden en nooit gehad hadden. Stond verkeerd op hun site stelden ze.......

    Bedrag voor de kaartjes, nu 1 maand na datum, nog steeds niet terug ontvangen ondanks herhaalde beloftes. Schade wegens annulerings kosten hotel, diner en vervoer worden niet vergoed.

    BESTEL HIER GEEN KAARTJES! Je krijgt ze niet en bent je geld kwijt. Oplichters van de ergste soort.

    Sterke punten
    Zelf deze klachten site beheren: Rara wie de moderator is hier....
    Zelf een 'branche-organisatie' oprichten: Hoezo keurt de slager zijn eigen vlees?

    Zwakke punten
    Tickets verkopen en bevestigen welke ze niet hebben
    Dit niet tijdig melden
    Schade wordt niet vergoed ondanks duidelijke wanprestatie
    Geld voor niet geleverde kaartjes niet terugstorten
    Niet inhoudelijk reageren op klachten

    De huid verkopen voor je de beer geschoten hebt...

    Woe 16 mei 2 tickets voor The Eagles "gekocht" voor 23 mei,a149 E p/st; duur, maar helemaal blij, zo spoedig mogelijk gestuurd zouden ze worden...
    Di 20 mei maar eens gemaild; "stagnatie bij de leverancier" [?]
    Woe 21 mei gemaild maar geen reaktie tot nu toe, telefonisch hoorde ik dat de kaarten nu gemaild zouden worden, deze dag of morgen.
    Do 22 mei weer gebeld;de kaarten zouden nu vrijdagmorgen gemaild worden.
    Vrij 23 mei vanaf 12:30h 3x gebeld; "de leverancier heeft ons in de steek gelaten en het is heel moeilijk om nu kaarten te vinden, maar voor 17:00 uur is er nog kans".
    Ik kon NU annuleren en het geld terugkrijgen of wachten tot de sluitingstijd, 17:00h, dan zou ik OF de kaarten nog krijgen, OF nog120% van het geld terug krijgen[+60 E] wegens geen levering.
    En dan praat ik niet over onze teleurstelling......
    Voor ons was het te laat, het was dus OF het geld op het nippertje kwijt zijn aan kaartjes waar je geen gebruik meer van kunt maken OF na 3 uur stress 60E er aan over houden vanwege die 120%reclame, dus heb ik geannuleerd...
    Zo zijn dus de feiten, trek zelf maar conclusies....
    Ikzelf ben pas gerust als mijn geld geretourneerd is, maar ik heb wel wat geleerd: Het is gewoon legitiem om over de rug van mensen die graag wat uitgeven aan iets leuks veel geld te verdienen zonder gevolgen als je niks levert!

    zwendel ?

    Sterke punten
    blij kunnen maken met een dooie mus

    Bestelde kaartjes drie dagen voor concert afgezegd

    Twee maanden voor het geplande concert kaartjes besteld bij onlineticketshop. Ja je betaald er meer voor en dat nam ik dit maal dan ook voor lief.
    Eerste ontvang datum werd niet nageleefd waarna ik telefonisch contact heb opgenomen. Bij de klantenserivce werd ik na 10 minuten wachten, en drie keer van de lijn gegooid te zijn te horen dat ik ze zsm zou krijgen. Vervolgens meerdere malen gebeld want ik begon me toch een beetje zorgen te maken. Van het kastje naar de muur gestuurd en niet serieus genomen.
    Drie dagen voor het concert werd ik via de e-mail o pde hoogte gesteld dat de kaartjes niet meer geleverd konden worden.

    Erg teleurstellend want het hotel was al geboekt. Het heeft me heel veel onnodige stress opgeleverd. Toen ging er eigenlijk vanuit dat ik recht had op 120% ticketgarantie... zoals je al verwacht zijn er natuurlijk een aantal voorwaarden waaronder ze mijn situatie kunnen schuiven waardoor ik geen recht heb op de 120% garantie.

    Vervolgens heb ik contact opgenomen met mijn bank om het via mijn creditcard terug te vorderen via een rechtelijke sanctie..


    etc. etc.

    Al met al, niet betrouwbaar, veel stress en nog steeds wachtende op mijn geld...

    Sterke punten
    Niet.

    Zwakke punten
    - Slechte klantenservice
    - Slecht te bereiken
    - Onproffesioneel
    - REgels niet nakomen
    etc

    Pinkpopkaartjes

    Afgelopen donderdag kaartjes voor Pinkpop (de dagkaart voor Zaterdag) besteld, ze stonden voor 249 euro op het moment dat ik ging bestellen waren ze plotsklaps 269 euro (dezelfde prijs als een geheel weekend) maar goed, toch gedaan aangezien ik graag naar dit evenement wou....wist ik veel wat dat kosttte!
    Nog geen uur later stonden ze weer online voor 249 euro na contact met online Ticketshop kreeg ik het nietszeggende antwoord "Tja.... de prijzen fluctueren nu eenmaal daar hebben wij geen invloed op."
    Ik vind dit echt stijlloos, en voel me genaaid, je wordt ten eerste door de zoekmachines als eerste naar Online Ticketshop geleid en denkt dat je goed zit en dan word je gewoon keihard bedonderd, ik heb gewoon 3x de normale prijs betaald!
    De kaartjes kosten 90 euro in voorverkoop!
    Sorry hoor, hier heb ik geen goed woord voor over!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Over de gehele linie!

    Oplichters

    Helaas, we zijn er ingetrapt. In de oplichtersbende onlineticketshop. Kaartjes van Michael Buble. SAMEN 300,-. Nu blijkt 60 euro per ticket te veel betaald. eerste concert tickets ooit. Helaas geen ervaring en site niet gegoogeld. DOM. Weten niet eens of we binnen komen met e ticket op naam van Raymond Glas. KOOP NOOIT IETS BIJ DEZE OPLICHTERS. WIJ HEBBEN LEERGELD BETAALD. TCKETS LIGGEN AL BIJ OUD PAPIER. GAAN RIT VAN 200KM NIET WAGEN OM TOEGANG GEWEIGERD TE KRIJGEN

    Tickets voor Black Sabbath

    Kaartjes besteld bij online ticketshop per internet ook betaald. Nou was prima geregeld ik kreeg een bevestiging per mail kreeg 2 weken voor het concert de kaartjes per aangetekend brief thuis gestuurd. In ziggodome had ik de beste plek die er was , wat wil ik nog meer perfect toch.
    Ja ze zijn iets duurder dan de officiële prijs en dat weet je van te voren. Maar de service moet ook betaald worden , zoals aangetekend versturen enz de post doet dit ook niet gratis.Ik heb een fijne avond gehad.
    Rien van Rijn

    Sterke punten
    Alles perfect afgehandeld

    Zwakke punten
    geen

    Netjes afgehandeld: geld terug.

    Ondanks de negativiteit die ik snel las op het net na het niet ontvangen van de concertkaartjes (Bruce Springsteen Goffert, j.l.) heb ik snel mijn geld retour gekregen.

    Mijn eerste reactie was ook al een review op deze site.
    De maandag erop gebeld en toen werden de tel.nummers wel beantwoord..

    Wat blijkt: zijn in het weekend gesloten en zou de site geen kaarten moeten verkopen voor in dat weekend.

    Enfin,
    keurig hun excuses gekregen en de zeggenschap mn geld terug.

    Volgende dag voor de zekerheid e.e.a. nog bevestigd verklaard per mail en ook daarop snel reactie.
    Twee dagen geld terug op mn rekening.

    Er is snel en professioneel gereageerd!

    Dus gaat er iets mis: wel contact gaan zoeken want dat loont dus!

    Gegroet,

    Mike.

    Sterke punten
    Snel en professioneel handelen.

    Zwakke punten
    Automatisering: website draait niet goed of slecht webbeheer.

    Oplichters!!!!!!!

    Al jaren wilden wij erg graag een concert van Robbie Williams bijwonen. Na lang wachten lezen we dat hij een concert geeft in Nederland. Twee kaarten aangeschaft, wel wat prijzig 150 euro p/st, maarja we wilde graag naar het concert. Zojuist de kaarten ontvangen. Vol ongeloof lezen we dat kaarten hebben gekregen van een W.J. Drost die ze ooit zou hebben aangeschaft voor 75 euro p/st. Met stijgende boosheid toch maar gebeld hoe het kan dat de prijs van een kaartje met 100% was gestegen. Krijg je van zo’n medewerkster een nietszeggend antwoord dat ze onze boosheid wel begrijpt maar er niets aan kan doen. Schandalig. MIJN ADVIES: KOOP NOOIT KAARTJES VIA ONLINETICKETSHOP

    Tickets voor Barbra Streisand

    Twee dagen voor het concert op maandag 10 juni 2013 werd via RTL Boulevard duidelijk dat er voor deze dag nog kaarten beschikbaar waren voor het concert van Barbra Streisand. Via Online Ticketshop heb ik toen 2 kaarten besteld en mijn zuster 2 uur later ook twee tickets. De tickets werden, zoals in de bevestigingsmail aangekondigd, keurig voor maandag 13.00 uur gemaild. Wij hebben een fantastische en onvergetelijke avond gehad, we hadden prima plaatsen dus naar mijn mening heeft Online Ticketshop de transactie keurig afgehandeld. Ik vind het niet zo chique dat Ziggo Dome op hun eigen site schrijft dat je bij Online Ticketshop geen kaarten moet kopen, daarmee suggererend dat ze malafide zijn. Dit doen ze puur voor hun eigen winstbejag. We leven hier in een vrij land en iedereen heeft de vrije keuze om wel of niet tickets te kopen waar dan ook. Ik wordt dan ook een beetje moe van dat gezeur over de prijzen, je ziet toch wat het kost en wat je koopt als je op "bestellen" klikt, het hoeft niet! Het is iedereen zijn goed recht om zijn mening te ventileren positief of negatief en dat geldt dus ook voor mij, vandaar deze positieve review over Online Ticketshop. Beste mensen van Online Ticketshop, nogmaals bedankt!

    Sterke punten
    Prima service, correcte afhandeling.

    Zwakke punten
    Niet vastgesteld

    afzetters!

    dit bedrijf is inderdaad een wederverkoper die heel onbetrouwbaar is. je betaalt altijd te veel en vaak wordt niks geleverd. dus weg geld en een teleurstelling als je bij de kassa komt. Gisteren bij de kassa van de koninklijke schouwburg teleurgestelde mensen, wel kaarten betaald aan onlineticketing maar geen levering. Dus daar sta je dan heb je 2 uur in een auto gezeten en kom je aan en kan je weer 2 uur terug.

    Sterke punten
    geld vervreemden

    Zwakke punten
    te veel om op te noemen

    kaartje van 20 euro kost 99 euro

    kaarten besteld bij onlineticketshop.nl voor essent isu world cup 3 en 4 maart 2012 voor 2 personen kaartprijzen 4 *99 euro totaal 396 euro
    kaarten ontvangen van 4 * 20 euro totaal 80 euro
    ik begrijp dat onlinetickshop ook iets moet verdienen, maar er zijn een week voor die wedstrijd nog volop kaarten te koop. 316 euro te veel betaald lijkt mij te gek !

    Sterke punten
    kloppen het geld uit je zak

Bezoek OnlineTicketshop

Schrijf een review