Ticketmaster.nl staat garant voor optimale dienstverlening en service met een zo laag mogelijke drempel voor de consument. Hiervoor maakt Ticketmaster.nl gebruik van een uitgebalanceerd netwerk van directe en indirecte voorverkoopkanalen. De marktpositie van Ticketmaster.nl zal verder versterken door verbreding en verdieping van het assortiment en door nieuwe samenwerkingsverbanden aan te gaan met gelieerde partijen in binnen en buitenland.

TicketMaster Reviews

    Waardeloos bedrijf

    1 dag voor aanvang van een evenement andere plaatsen toegewezen gekregen, zogenaamd omdat dat moest van de organisatie. Tijdens het evenement bleken er toch mensen te zitten en vlakbij waren er nog voldoende plaatsen beschikbaar, maar nee helemaal achterin de zaal gezet. Ondanks aangeleverde foto's als bewijs blijven ze zich verschuilen achter de organisatie van het evenement en krijgen we geen percentage van de tickets terug.

    Zwakke punten
    Nauwelijks te bereiken voor informatie of reacties

    Misgunnerij

    Ik had het Lauv concert gemist, omdat het hele OV stil lag en ticketmaster gundenmij mijn geld niet terug. Ik snap het als een concert is uitverkocht, maar dit concert was verre van uitverkocht.

    Terwijl ik urenlang huilend op Utrecht Centraal stond, denkend dat ik nooit meer thuis zou komen, maakte het idee dat ik 50 euro gewoon zo heb weggegooid mijn ervaring niet per se beter.

    ticketmaster service sucks

    Tried to buy Coldplay tickets was thrown out because the system thought I was a bot. Well I'm not. Now I'm blocked. I called service desk and then you get this bitchy girl.....Why bitchy???
    Ticketmaster should honor more its clients/the consumers. The company has a monopoly and the people on the servicedesk have the attitude accordingly. If you call Germany they are so much nicer as the people here in the Netherlands. Maybe its a Dutch thing. Please stop with your attitude and be more friendly its not of this time to be bitchy.

    Sterke punten
    none it has a monopoly and consumers dont have a choice.

    Zwakke punten
    Its a monopoly and acts accordingly.
    The Its system sucks on top of that

    WAARDELOOS !

    IK probeer al MAANDEN per mail of telefoon conctact te krijgen want kan de ticket voor mijn vriend niet aan hem doorsturen per mail. Wel 2 tickets en de 3e ticket dus niet, HOE DAN ???!!\\\\\\\\r\\\\\\\\nEn NIEMAND die je kan bereiken !

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    ALLES !

    WAARDELOOS !

    IK probeer al MAANDEN per mail of telefoon conctact te krijgen want kan de ticket voor mijn vriend niet aan hem doorsturen per mail. Wel 2 tickets en de 3e ticket dus niet, HOE DAN ???!!
    En NIEMAND die je kan bereiken !

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    ALLES !

    Klote systeem!

    Voor het eerst dat ik geen tickets kon kopen via ticketswap, wat altijd goed is gegaan en nu doorverkoop via ticketmaster omdat die klootzakken ticketswap buiten spel hebben gezet. Betaling gedaan en geen kaarten ontvangen. Niemand aanwezig op zondag op de klantenservice weg 200 eur.... kutbedrif laat mensen zelf bepalen waar en hoe ze tickets doorverkopen

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles kut bedrijf

    Oplichting

    Slecht je koop tickets en je betaald het dubbele bedrag en als je vraagt om informatie wordt je uitgemaakt voor rotte vis.
    Heel onbeleefd en vervelend
    Ik voelde me heel dom en minderwaardig.
    Totaal geen respect
    Nooit weer

    Zwakke punten
    Geen respect

    Monopolist maakt misbruik

    Zogenaamd om doorverkoop te ontmoedigen biedt Ticketmaster een doorverkoopservice aan. Tickets voor Madonna in december 2023 zijn nu in januari voor reguliere prijzen vanaf 40 euro al niet meer te krijgen, en worden nu al voor 170 euro via deze website doorverkocht. Hoezo eerlijke handel? Bovendien moet ik een onbekend bedrag aan servicekosten betalen oplopend tot 40 euro. Waarom? Omdat ze het kunnen. Overheid, politie, grijp toch eens in. Artiesten zien niets terug van het geld van deze oplichtersbende, en muziekliefhebbers kunnen hun concertkaartjes niet betalen. Walgelijk.

    Sterke punten
    Doen alsof ze betrouwbaar zijn

    Zwakke punten
    Half criminele oplichtersbende

    Geen enkel contact mogelijk

    Probeer al twee maanden een BTW-factuur te krijgen. 0,0 contactmogelijkheden. De Belastingdienst is 600x beter bereikbaar

    Oplichters

    Scammed us for paid parking. No spaces left and we had to park on a public street. They said it was unexpected and they're sorry however there was toilet facilities and snack bars on this 'unexpected' parking terrain. Refuse to refund and blame the organiser. Neither responds to emails.

    Sterke punten
    Nothing stands out

    Zwakke punten
    Communication and honesty

    website en contact

    Ik kon met mijn normale emailadres niet inloggen of een nieuw wachtwoord aanmaken, het tijdelijk wachtwoord werkte ook niet. Na via het contactformulier mijn klacht uiteen gezet te hebben kreeg ik wel het verzoek om hun afhandeling te raten, maar ik heb geen afhandeling/antwoord gehad. Ook het overzicht van mijn bestellingen werkt niet. Waardeloos dus.

    Sterke punten
    eerste indruk

    Zwakke punten
    alle andere indrukken

    slecht heel slecht

    iets met uitsluiting.

    Behandeld als vuil en kapotte core business.

    Het enige wat dit bedrijf moet doen is kaartjes verkopen. En laat dat nou precies fout gaan.

    ik heb 2018 of 19 weet ik veel. al kaartjes gekocht voor billie eilish. die is door corona geannuleerd. nu kreeg ik geld terug. maar op mijn account.. dus ik dat bewaard voor de presale moment van de nieuwe show vanochtend. dus ik met mijn code daarin. 10 minuten van de voren. netjes aan de beurt. ik log in. doe me code. 2 staanplaatsen geselecteerd.

    Krijg ik een bij het gedeelte waar ik moet inloggen nadat ik me wachtwoord en email heb ingevoerd. een melding dat ik 'alle velden moet invullen' om door te gaan. En ik had dus beide velden netjes ingevuld.
    na enkele pogingen op een knop die niks deed. heb ik het geprobeerd met een fout wachtwoord. en dan kreeg ik de 'uw wachtwoord klopt niet' melding. dus dat was het probleem niet.

    toen heb ik de pagina / me plek in de wachtrij ververst en was ik nog op tijd voor tickets. maar kreeg ik de zelfde error. toen met nog 12 minuten op de reservatie klok uit noodzaak maar geprobeerd bij het tabje 'nieuw account' een nieuw account te maken. het nieuwe account werd gemaakt maar ik kreeg de error 'er ging iets mis het lijkt erop dat je sessie is verlopen'

    Bij een derde poging voor de kaarten wachtrij waren alle tickets uitverkocht en kreeg ik een 'er is een fout opgetreden waardoor we jou tickets niet konden reserveren'

    Ik leg dit hele verhaal uit via facebook en krijg na uren een antwoord waar ze mij (haast aanvallend) proberen te beschuldigen van het foutief invoeren van me wachtwoord. maar omdat ik van elk scherm een plaatje heb gemaakt kon ik bewijzen dat die niet zo was. Ik heb zelfs mijn wachtrij sessie-id opgeslagen.

    nadat ik mijn screenshots stuurt zegt de service desk dat ik het maar nog een keer moet proberen. maar de tickets zijn allang weg. Ik vraag de service desk of ze niet voor mij twee kaartjes kunnen reserveren voor de normale sale die morgen begint. omdat ik vind dat ik daar wel recht op heb omdat ik al heel lang wacht en een saldo tegoed heb van het annuleren van vorige concert (die trouwens nergens op de site in te zien is?)

    De servicedesk heeft mijn toen gewoon totaal negeert. tot de dag erna waar ik als 18280ste in de wachtrij geplaatst werd. ze hebben me gewoon zacht uitgedrukt opgelicht nadat ik originele kaartjes had en 2 jaar heb lopen wachten. Ik heb nu nog steeds geen antwoord van de servicedesk. Jullie moeten eens weten hoe ik me voel.

    Zwakke punten
    respectloze servicedesk, slechte website

    Is voor de entertainment business wat kanker is voor de mens

    Geen goed woord voor over. Veel te duur en slechte service.

    Sterke punten
    Die zijn er niet.

    Zwakke punten
    Bloedzuigers. Hebben eigenlijk geen bestaansrecht meer met hun exorbitante servicekosten, maar sommige bands en zalen zijn nou eenmaal zo dom geweest met Ticketmaster in zee te gaan. En welke service eigenlijk? Want alles is geautomatiseerd en het excuus dat de IT veel kost gaat helaas niet op, want hun systeem werkt alles behalve feilloos. Wat de verschillende keren dat de site gehacked is en alle persoonsgegevens gestolen werden ook nog eens duidelijk onderstreept.

    Schandalig bedrijf

    concert gecanceld ivm Corona, ben vanaf eind maart bezig om 185 euro van de 5 kaarten terug te krijgen. Er komt geen vervangend concert. Wordt afgescheept dat het heeeeel druk is en dat er geen zicht is op wanneer en of terugbetaling komt. Onbetrouwbaar bedrijf.

    Sterke punten
    Geld vasthouden wat niet van Ticketmaster zelf is.

    Zwakke punten
    Extreme doorlooptijden, geen service, men houdt je geld achter als concert gecanceld is, geeft hiervoor geen juridisch geldige reden, profiteurs van de 1e orde

    OPLICHTERS...!!!

    OPLICHTERS - OPLICHTERS -OPLICHTERS -OPLICHTERS -OPLICHTERS -OPLICHTERS -OPLICHTERS -OPLICHTERS

    Ticketmasters is een onderdeel van een oplichters circuit die massaal tickets inkoopt en dan met woekerwinst door verkoopt. Ze verkopen ook dezelfde ticket aan meerdere mensen zodat alleen degene die eerst komt en gescand wordt binnen komt en de rest blijft buiten met ongeldige tickets. Klachten worden afgescheept en je kan fluiten naar je geld. Politie doet niets met aangifte.

    KOOP DUS NOOIT JE TICKET BIJ DEZE OPLICHTERS.

    OPLICHTERS - OPLICHTERS -OPLICHTERS -OPLICHTERS -OPLICHTERS -OPLICHTERS -OPLICHTERS -OPLICHTERS

    Sterke punten
    GEEN

    Zwakke punten
    Alles

    TicketMaster klantenservice

    De albekende 18e verjaardag kwam voor mij eraan en mijn lieftallige vriendin had me verrast me een geweldig cadeu namelijk 2 tickets naar Post Malone. Ik was ongeloofelijk blij maar helaas had ik I.V.M. mijn carrière bij Defensie een oefening op die datum. Mijn vriendin had haar hard verdiende geld verspild en onze gelukkig bui kwam snel tot een eind. Ik heb tot op de bodem uitgezocht hoe we een weg hierdoor heen konden vinden en de enige was door de kaartjes weer voor dezelfde waarde zien terug te krijgen. Met behulp van de geweldige werknemer genaamd Reinout hebben mijn vriendin en ik een geweldige oplossing gekregen. De organisatie heeft ons een grote dienst bewezen en daar zullen we erg dankbaar voor zijn. (Reinout, je verdient een flink schouderklopje) Ik wens de organisatie nog veel voorspoed en succes. Bedankt TM.

    Sterke punten
    Snelle service
    Duidelijke aanwijzingen
    Vriendelijk
    Erg begripvol

    Zwakke punten
    Geen, de werknemer die ons heeft geholpen heeft uitstekend zijn baan uitgevoerd.

    Kaarten proberen te bestellen

    Ticketmaster is de grootse oplichterij wat er maar bestaat kaarten voor bts vanaf vandaag bestellen nou heb ik twee pubers wilde er graag heen dus papa gaat dat wel ff regelen vanaf 6.30 online op die site netjes gewacht in de wachtrij tot 9.00 gaat ie naar een vervolg scherm wacht tijd 0/30 minuten ik dacht dat ik al in de rij stond maar ja dus weer gewacht geen probleem nog totdat ik eindelijk op het vervolg scherm kom alles wat ik maar wilde bestellen op sorry geen tickets maakte niet uit wat ik deed 1 of 3 duurste of goedkoopste nee hoor geen kaarten dan ga je bellen krijg je een of ander domwicht aan de telefoon met wij kunnen je niet verder helpen na ticketmaster jullie besodemieteren de boel

    Sterke punten
    Totaal geen

    Zwakke punten
    Alles misschien is slim om mensen te plaatsen aan de telefoon die hersens hebben

    Onbeschoft en ballentent

    2 tickets gekocht voor Ed Sheeran. Tickets staan op naam. 1 Persoon kan niet mee, gevraagd of de naam op het ticket veranderd kan worden, het antwoord: nee absoluut niet mogelijk, heeft u pech, bedankt en tot ziens ! Dus met andere woorden, gooi ze maar in de kliko ! Wat een ballentent !!!!! Niet meer bij hun kopen !!

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    alles

    Onbeschoft

    Vandaag kreeg ik een jongedame aan de lijn die mij constant tutoyeerde. Vroeg of ze dit liever niet wilde doen aangezien wij geen twintigers meer zijn. Zij bleef maar doorgaan met tutoyeren en werd ook nog boos toen ik haar tutoyeerde. Mag het iets beleefder?

    Sterke punten
    Niet

    Zwakke punten
    Onbeschoft en niet luisteren.

    Dure tickets niet ontvangen

    Zeker geen aanrader 252,80 € kwijt voor concert Hazes , zou met speciaal pasje zijn , jammer maar nooit meer hopelijk trekken anderen hun lesje hieruit.

    Sterke punten
    geen

    Ticketmaster is onbetrouwbaar

    Op de een of andere manier denk ik dat ticketmaster weet wat je ooit hebt besteld. Net als bij vliegtickets.
    Ik zit klaar en ben toch altijd te laat of ik krijg hele dure tickets aangeboden. duurder dan als mijn man op een andere locatie voor mij inlogt. Ik krijg altijd staplaatsen toegewezen terwijl ik graag wil zitten.
    ik heb het gevoel dat er iets niet klopt op de site van ticketmaster. Je moet niet kiezen voor best beschikbaar en je doet er goed aan om steeds op een andere computer in te loggen.
    Als ze weten dat je toch zwicht voor een dure kaart via de doorverkoopwebsite van ticketmaster dan krijg je geen goede tickets aangeboden.
    Oplichters zijn het.

    Sterke punten
    geen.
    Ik verlang terug naar het systeem van de VVV-verkoop.
    Dat was nog eens echt eerlijk. Gewoon op tijd bij de VVV langs en je had altijd de kaarten die je wilde.

    Zwakke punten
    heel veel

    waardeloos systeem!

    Voor mijn zoons geprobeerd tickets te bestellen voor concert van Ed Sheeran. Vanaf 8 uur in de wachtrij gestaan met het bericht dat ik vooraan in de wachtrij sta. Om 11 uur startte de verkoop en vervolgens gebeurt er niets. Uiteindelijk het bericht dat de kaarten zijn uitverkocht.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    Bestellen kan niet op basis van hier het eerst komt het eerst maalt. Dat zou veel eerlijker zijn voor mensen die al uren van tevoren hebben ingelogd.

    Één grote scam

    Om 09.30 in de zogenaamde 'tijdelijke' wachtrij geplaatst voor U2. Om 10.00 zou deze ververst worden en kom je in de definitieve wachtrij te staan. Dit is dus helemaal niet het geval!! De 'tijdelijke' wachtrij bleef gewoon doorlopen en dit werd de definitieve wachtrij, terwijl de FAQ op hun site heel anders doet vermoeden.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Kijk uit voor deze kwakzalverij. Het zijn grote oplichters.

    kuddedieren

    De meeste mensen zijn kuddedieren en als de media in koor roept dat een artiest goed is dan wordt men direct fan van de artiest. Als die artiest dan een concert geeft moet men niet gek op kijken dat het heel snel is uitverkocht en dat er op doorverkoopsites de tickets voor een veel te hoge prijs worden verkocht. Nog te veel mensen trappen daar in en kopen de veel te ure tickets.
    Ik loop niet achter de massa aan en ik heb een kaart gekocht voor een concert van Alan Parsons Project in Oldenburg bij ticketmaster. De voorverkoop is al maanden aan de gang en de kaarten zijn nog niet uitverkocht. Ik kreeg heel op tijd mijn kaart voor de originele prijs en ben dus zeer tevreden over ticketmaster.

    Sterke punten
    Eerlijk adres en originele prijzen
    Snelle levering van kaarten
    Betrouwbaar
    Ruime keuze aan concerten (bij buitenlandse concerten even bij de collega's in het betreffende land kaarten kopen)

    Zwakke punten
    Hoge verzendkosten


Bezoek TicketMaster

Schrijf een review