Ticketmaster.nl staat garant voor optimale dienstverlening en service met een zo laag mogelijke drempel voor de consument. Hiervoor maakt Ticketmaster.nl gebruik van een uitgebalanceerd netwerk van directe en indirecte voorverkoopkanalen. De marktpositie van Ticketmaster.nl zal verder versterken door verbreding en verdieping van het assortiment en door nieuwe samenwerkingsverbanden aan te gaan met gelieerde partijen in binnen en buitenland.

TicketMaster Reviews

    Waardeloze organisatie.

    Vanavond naar Frans Bauer Ahoy zatv19 okt 2024. Parkeerkaart gekocht bij Ticketmaster, tickets nooit gekregen; Fijn met mindervalide moeder, Bedankt! Nooit meer voor ons met Ticketmaster!

    Ik vind het een rare gang van zaken, mijn eerste en dan maat laatste keer ticketmaster. Bij deze dien ik dan ook klacht in.

    Bevestiging waar ik waar me geld blijft.

    Het regent klachten op internet over jullie zue ik, jammer.

    Bekend is dat jullie systeem niet goed werkt kreeg ik al te horen.

    Mn moeder is mindervalide, een parkeerplaats had fijn geweest.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Communiceren niet in het weekend, concert is dan al voorbij.. Nu is het 19 euro maar je zou 4 kaarten van 125 euro hebben...

    Slechte 'service'

    Concert van Cantona zou in april zijn, maar werd verplaatst naar oktober en nu is het weer uitgesteld. Gevraagd om tickets te annuleren, maar Ticketmaster komt dan aan, dat ze met de opdrachtgever van het concert hebben afgesproken om tot december te wachten.... Ondanks dat op hun site en in hun voorwaarden staat, dat je het bedrag terugkrijgt als de datum wordt verschoven of het concert is uitgesteld. Lekker makkelijk jouw geld vasthouden en verschuilen achter een afspraak die zijn met iemand anders maken en in ineens zijn hun eigen voorwaarden minder belangrijk.

    Kwalitatief uitermate teleurst

    Ik was een kaartje aan het kopen, ging door alle stappen heen, had betaald en dan krijg ik de melding van Ticketmaster dat "de transactie niet kon worsen afgerond omdat de ticketprijs gewijzigd was." Tot twee keer toe geprobeerd, toen nog met dezelfde prijs, twee keer voor lucht betaald, en de derde keer dat ik probeerde was de prijs met 120 euro omhoog gegaan, terwijl ik al twee keer had betaald. Misschien had ik die duurdere prijs wel betaald, als ze al niet twee keer mijn geld hadden aangenomen. Heb nu een goedkoper ticket gehaald.

    Zwakke punten
    Dynamic pricing is achterbaks en onacceptabel als je al bezig bent met betalen.

    Dat Ticketmaster nog bestaat..

    Wat een oplichtingsbende is ticketmaster. Dat grote namen deze lui nog steeds gebruiken. Onduidelijk welke kaarten er beschikbaar zijn, wanneer je een paar keer gezocht hebt, wordt je meteen geblokkeerd, Platinum kaarten waar je 3 tot 4 keer zoveel voor betaald dan iemand die naast je zit omdat het een populair evenement is. Eindelijk kaarten in mandje, meteen doorklikken error. Je probeert contact op te nemen, ze kunnen niks en reageren belachelijk slecht.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Slechte website, absurde prijzen, service kosten die belachelijk hoog zijn, onduidelijke informatie.

    Oplichters in het kwadraat.

    Voor een beurs 4 kaarten gekocht, op de dag zelf nog 2 kaarten bijgekocht welke ik veel te laat kreeg, ticketmaster weigert een terugbetaling. Je besteld via de app maar krijgt geen bevestiging. Ik ga voortaan wel gewoon in de rij staan met mijn rollator. Ben ik sneller en beter geholpen dan via deze oplichters.

    Sterke punten
    Smoesjes verzinnen om niet terug te hoeven betalen, daar zijn ze kampioen in.

    Zwakke punten
    Fouten erkennen en klantvriendelijkheid. Dat kunnen ze niet!!

    Oplichters in het kwadraat.

    Voor een beurs 4 kaarten gekocht, op de dag zelf nog 2 kaarten bijgekocht welke ik veel te laat kreeg, ticketmaster weigert een tterugbetaling. Je besteld via de app maar krijgt geen bevestiging. Ik ga voortaan wel gewoon in de rij staan met mijn rollager. Ben ik sneller en beter geholpen dan via deze oplichters.

    Sterke punten
    Smoesjes verzinnen om niet terug te hoeven betalen, daar zijn ze kampioen in.

    Zwakke punten
    Fouten erkennen en klantvriendelijkheid. Dat kunnen ze niet!!

    veel te dure tickets

    kocht een ticket voor ACDC A'dam aan 315 euro ipv 185 euro. Was platinum ticket, dus dacht zal golden circle zijn ofzo, niets van dat, was gewoon hetzelfde, oplichters, de stewards bevestigden dat verhaal. Is altijd zo met ticketmaster. never again...

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    oplichters

    Schande van een bedrijf

    Ik begin hier even mee:
    "We zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag 12.00 uur - 14.00 uur"\

    Ik kan niet eens mijn gegevens veranderen binnen de website, mail adres wijzigen, MAG NIET. postcode wijzigen. MAG NIET. Account verwijdering "aangevraagd" VERWIJDER GEWOON MIJN ACCOUNT STELLETJE GRAAIERS.

    Sterke punten
    GEEN

    Zwakke punten
    HEEL VEEL.

    Te slecht voor woorden

    Ik kocht een uur voor aanvang een kaart voor het concert van Anouk via Ticketmaster. De betaling bleef hangen, mijn telefoon bleef laden. Dat duurde zo lang dat ik uitlogde en via TicketSwap een kaart bemachtigde. De volgende dag zag ik de afschrijving van Ticketmaster. Via email keurig uitgelegd wat er gebeurd was. Zij weigeren een restitutie of een tegoed. Boven hun bericht staat \\\"Kaarten van deze order annuleren\\\". Met andere woorden: Ticketmaster doet geen afdracht, steekt het geld in hun zak, en betaald mij als klant niet terug. Waar een groot bedrijf klein in kan zijn.Als je de recensies over Ticketmaster leest, ben ik niet de enige met slechte ervaringen.

    Zwakke punten
    App werkt slecht. Klantvriendelijkheid nog slechter.

    Te slecht voor woorden

    Ik kocht een uur voor aanvang een kaart voor het concert van Anouk via Ticketmaster. De betaling bleef hangen, mijn telefoon bleef laden. Dat duurde zo lang dat ik uitlogde en via TicketSwap een kaart bemachtigde. De volgende dag zag ik de afschrijving van Ticketmaster. Via email keurig uitgelegd wat er gebeurd was. Zij weigeren een restitutie of een tegoed. Boven hun bericht staat "Kaarten van deze order annuleren". Met andere woorden: Ticketmaster doet geen afdracht, steekt het geld in hun zak, en betaald mij als klant niet terug. Waar een groot bedrijf klein in kan zijn.Als je de recensies over Ticketmaster leest, ben ik niet de enige met slechte ervaringen.

    Zwakke punten
    App werkt slecht. Klantvriendelijkheid nog slechter.

    Te slecht voor woorden

    Ik kocht een uur voor aanvang een kaart voor het concert van Anouk via Ticketmaster. De betaling bleef hangen, mijn telefoon bleef laden. Dat duurde zo lang dat ik uitlogde en via TicketSwap een kaart bemachtigde. De volgende dag zag ik de afschrijving van Ticketmaster. Via email keurig uitgelegd wat er gebeurd was. Zij weigeren een restitutie of een tegoed. Boven hun bericht staat "Kaarten van deze order annuleren". Met andere woorden: Ticketmaster doet geen afdracht, steekt het geld in hun zak, en betaald mij als klant niet terug. Waar een groot bedrijf klein in kan zijn.
    Als je de recensies over Ticketmaster leest, ben ik niet de enige met slechte ervaringen.

    Zwakke punten
    App werkt slecht. Klantvriendelijkheid nog slechter.

    Jammer voor de muziekindustrie

    De informatie voorziening bij Ticketmaster is zeer slecht, als het druk is kost het erg veel moeite en stres om een kaartje te kopen. Vaak is niet zichtbaar welke kaartjes er beschikbaar zijn. Op het moment dat je de kaartjes is het moeilijk in te zien wat de locatie is van je zit/sta plek. Zeer onprettig en chaotisch. Ook krijg je je geld niet terug als je er later achter komt dat er beter plekken beschikbaar waren. Een bedrijf dat zo veel mogelijk probeert te verdienen en ik merk niet dat ze ook maar iets om de klant geven. Erg jammer dat zij monopolie hebben op de kaartjes verkoop.

    Sterke punten
    Kan er geen noemen

    Zwakke punten
    Te veel om te benoemen, komt dicht bij oplichterij.

    Helpdesk heeft geen idee hoe a

    Sinds vrijdag geprobeerd om een kaartje te kopen. Lukt niet omdat dubbele verificatie op account nodig schijnt te zijn. Uiteraard probeer ik dat te regelen...
    Allereerst stuit ik op bevestigingscodes die niet of niet tijdig verzonden worden, dus bij herhaling om nieuwe code verzocht.
    Uiteindelijk lukt het om daar doorheen te komen, dan de verificatie van een telefoonnummer waarop het helemaal fout loopt. Account raakt geblokkeerd en ook resetten van wachtwoord door helpdesk werkt niet. Ik ontvang zelfs helemaal geen bevestigingscodes meer. Wijs helpdesk daarop, maar helpdesk wil perse dat ik hetzelfde met een nieuw wachtwoord blijf proberen. Heeft alles bijelkaar een paar uur geduurd en tenslotte de handoek mbt die ballentent helemaal in de ring gegooid. Een professionele helpdesk is in staat zo'n probleem in een paar minuten op te lossen... Verzoek ingediend mijn account en alle data te verwijderen.

    Bij zo'n onprofessionele toko wil je geen klant zijn.

    Zwakke punten
    Ondeskundige helpdesk waarvoor Nederlands lezen/begrijpen te moeilijk is.

    OPLICHTERS VAN DE BOVENSTE PLA

    Wat een oplichters! Kaartjes voor Bouke gekocht, € 190,00. Is veel geld, weet ik, maar ja... je moet er wat voor over hebben.
    Echter: tickets kosten maar €44,56 + € 5,34 servicekosten????!!!!
    Ticketmasteroplichters hebben er dus 100% opgelegd!!!
    Over asociaal gesproken. Heb ik ze ook gezegd maar de man a d telefoon kan er ook niks aan doen...
    Echt dus NOOIT MEER TICKETMASTER

    Sterke punten
    Geen idee

    Zwakke punten
    Alles! Zijn oplichters, heel zwak dus.

    Waardeloos bedrijf

    1 dag voor aanvang van een evenement andere plaatsen toegewezen gekregen, zogenaamd omdat dat moest van de organisatie. Tijdens het evenement bleken er toch mensen te zitten en vlakbij waren er nog voldoende plaatsen beschikbaar, maar nee helemaal achterin de zaal gezet. Ondanks aangeleverde foto's als bewijs blijven ze zich verschuilen achter de organisatie van het evenement en krijgen we geen percentage van de tickets terug.

    Zwakke punten
    Nauwelijks te bereiken voor informatie of reacties

    Misgunnerij

    Ik had het Lauv concert gemist, omdat het hele OV stil lag en ticketmaster gundenmij mijn geld niet terug. Ik snap het als een concert is uitverkocht, maar dit concert was verre van uitverkocht.

    Terwijl ik urenlang huilend op Utrecht Centraal stond, denkend dat ik nooit meer thuis zou komen, maakte het idee dat ik 50 euro gewoon zo heb weggegooid mijn ervaring niet per se beter.

    ticketmaster service sucks

    Tried to buy Coldplay tickets was thrown out because the system thought I was a bot. Well I'm not. Now I'm blocked. I called service desk and then you get this bitchy girl.....Why bitchy???
    Ticketmaster should honor more its clients/the consumers. The company has a monopoly and the people on the servicedesk have the attitude accordingly. If you call Germany they are so much nicer as the people here in the Netherlands. Maybe its a Dutch thing. Please stop with your attitude and be more friendly its not of this time to be bitchy.

    Sterke punten
    none it has a monopoly and consumers dont have a choice.

    Zwakke punten
    Its a monopoly and acts accordingly.
    The Its system sucks on top of that

    WAARDELOOS !

    IK probeer al MAANDEN per mail of telefoon conctact te krijgen want kan de ticket voor mijn vriend niet aan hem doorsturen per mail. Wel 2 tickets en de 3e ticket dus niet, HOE DAN ???!!\\\\\\\\r\\\\\\\\nEn NIEMAND die je kan bereiken !

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    ALLES !

    WAARDELOOS !

    IK probeer al MAANDEN per mail of telefoon conctact te krijgen want kan de ticket voor mijn vriend niet aan hem doorsturen per mail. Wel 2 tickets en de 3e ticket dus niet, HOE DAN ???!!
    En NIEMAND die je kan bereiken !

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    ALLES !

    Klote systeem!

    Voor het eerst dat ik geen tickets kon kopen via ticketswap, wat altijd goed is gegaan en nu doorverkoop via ticketmaster omdat die klootzakken ticketswap buiten spel hebben gezet. Betaling gedaan en geen kaarten ontvangen. Niemand aanwezig op zondag op de klantenservice weg 200 eur.... kutbedrif laat mensen zelf bepalen waar en hoe ze tickets doorverkopen

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles kut bedrijf

    Oplichting

    Slecht je koop tickets en je betaald het dubbele bedrag en als je vraagt om informatie wordt je uitgemaakt voor rotte vis.
    Heel onbeleefd en vervelend
    Ik voelde me heel dom en minderwaardig.
    Totaal geen respect
    Nooit weer

    Zwakke punten
    Geen respect

    Monopolist maakt misbruik

    Zogenaamd om doorverkoop te ontmoedigen biedt Ticketmaster een doorverkoopservice aan. Tickets voor Madonna in december 2023 zijn nu in januari voor reguliere prijzen vanaf 40 euro al niet meer te krijgen, en worden nu al voor 170 euro via deze website doorverkocht. Hoezo eerlijke handel? Bovendien moet ik een onbekend bedrag aan servicekosten betalen oplopend tot 40 euro. Waarom? Omdat ze het kunnen. Overheid, politie, grijp toch eens in. Artiesten zien niets terug van het geld van deze oplichtersbende, en muziekliefhebbers kunnen hun concertkaartjes niet betalen. Walgelijk.

    Sterke punten
    Doen alsof ze betrouwbaar zijn

    Zwakke punten
    Half criminele oplichtersbende

    Geen enkel contact mogelijk

    Probeer al twee maanden een BTW-factuur te krijgen. 0,0 contactmogelijkheden. De Belastingdienst is 600x beter bereikbaar

    Oplichters

    Scammed us for paid parking. No spaces left and we had to park on a public street. They said it was unexpected and they're sorry however there was toilet facilities and snack bars on this 'unexpected' parking terrain. Refuse to refund and blame the organiser. Neither responds to emails.

    Sterke punten
    Nothing stands out

    Zwakke punten
    Communication and honesty

    website en contact

    Ik kon met mijn normale emailadres niet inloggen of een nieuw wachtwoord aanmaken, het tijdelijk wachtwoord werkte ook niet. Na via het contactformulier mijn klacht uiteen gezet te hebben kreeg ik wel het verzoek om hun afhandeling te raten, maar ik heb geen afhandeling/antwoord gehad. Ook het overzicht van mijn bestellingen werkt niet. Waardeloos dus.

    Sterke punten
    eerste indruk

    Zwakke punten
    alle andere indrukken


Bezoek TicketMaster

Schrijf een review