Ticketmaster.nl staat garant voor optimale dienstverlening en service met een zo laag mogelijke drempel voor de consument. Hiervoor maakt Ticketmaster.nl gebruik van een uitgebalanceerd netwerk van directe en indirecte voorverkoopkanalen. De marktpositie van Ticketmaster.nl zal verder versterken door verbreding en verdieping van het assortiment en door nieuwe samenwerkingsverbanden aan te gaan met gelieerde partijen in binnen en buitenland.

TicketMaster Reviews

    Waardeloos bedrijf

    1 dag voor aanvang van een evenement andere plaatsen toegewezen gekregen, zogenaamd omdat dat moest van de organisatie. Tijdens het evenement bleken er toch mensen te zitten en vlakbij waren er nog voldoende plaatsen beschikbaar, maar nee helemaal achterin de zaal gezet. Ondanks aangeleverde foto's als bewijs blijven ze zich verschuilen achter de organisatie van het evenement en krijgen we geen percentage van de tickets terug.

    Zwakke punten
    Nauwelijks te bereiken voor informatie of reacties

    Misgunnerij

    Ik had het Lauv concert gemist, omdat het hele OV stil lag en ticketmaster gundenmij mijn geld niet terug. Ik snap het als een concert is uitverkocht, maar dit concert was verre van uitverkocht.

    Terwijl ik urenlang huilend op Utrecht Centraal stond, denkend dat ik nooit meer thuis zou komen, maakte het idee dat ik 50 euro gewoon zo heb weggegooid mijn ervaring niet per se beter.

    ticketmaster service sucks

    Tried to buy Coldplay tickets was thrown out because the system thought I was a bot. Well I'm not. Now I'm blocked. I called service desk and then you get this bitchy girl.....Why bitchy???
    Ticketmaster should honor more its clients/the consumers. The company has a monopoly and the people on the servicedesk have the attitude accordingly. If you call Germany they are so much nicer as the people here in the Netherlands. Maybe its a Dutch thing. Please stop with your attitude and be more friendly its not of this time to be bitchy.

    Sterke punten
    none it has a monopoly and consumers dont have a choice.

    Zwakke punten
    Its a monopoly and acts accordingly.
    The Its system sucks on top of that

    WAARDELOOS !

    IK probeer al MAANDEN per mail of telefoon conctact te krijgen want kan de ticket voor mijn vriend niet aan hem doorsturen per mail. Wel 2 tickets en de 3e ticket dus niet, HOE DAN ???!!\\\\\\\\r\\\\\\\\nEn NIEMAND die je kan bereiken !

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    ALLES !

    WAARDELOOS !

    IK probeer al MAANDEN per mail of telefoon conctact te krijgen want kan de ticket voor mijn vriend niet aan hem doorsturen per mail. Wel 2 tickets en de 3e ticket dus niet, HOE DAN ???!!
    En NIEMAND die je kan bereiken !

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    ALLES !

    Klote systeem!

    Voor het eerst dat ik geen tickets kon kopen via ticketswap, wat altijd goed is gegaan en nu doorverkoop via ticketmaster omdat die klootzakken ticketswap buiten spel hebben gezet. Betaling gedaan en geen kaarten ontvangen. Niemand aanwezig op zondag op de klantenservice weg 200 eur.... kutbedrif laat mensen zelf bepalen waar en hoe ze tickets doorverkopen

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles kut bedrijf

    Oplichting

    Slecht je koop tickets en je betaald het dubbele bedrag en als je vraagt om informatie wordt je uitgemaakt voor rotte vis.
    Heel onbeleefd en vervelend
    Ik voelde me heel dom en minderwaardig.
    Totaal geen respect
    Nooit weer

    Zwakke punten
    Geen respect

    Monopolist maakt misbruik

    Zogenaamd om doorverkoop te ontmoedigen biedt Ticketmaster een doorverkoopservice aan. Tickets voor Madonna in december 2023 zijn nu in januari voor reguliere prijzen vanaf 40 euro al niet meer te krijgen, en worden nu al voor 170 euro via deze website doorverkocht. Hoezo eerlijke handel? Bovendien moet ik een onbekend bedrag aan servicekosten betalen oplopend tot 40 euro. Waarom? Omdat ze het kunnen. Overheid, politie, grijp toch eens in. Artiesten zien niets terug van het geld van deze oplichtersbende, en muziekliefhebbers kunnen hun concertkaartjes niet betalen. Walgelijk.

    Sterke punten
    Doen alsof ze betrouwbaar zijn

    Zwakke punten
    Half criminele oplichtersbende

    Geen enkel contact mogelijk

    Probeer al twee maanden een BTW-factuur te krijgen. 0,0 contactmogelijkheden. De Belastingdienst is 600x beter bereikbaar

    Oplichters

    Scammed us for paid parking. No spaces left and we had to park on a public street. They said it was unexpected and they're sorry however there was toilet facilities and snack bars on this 'unexpected' parking terrain. Refuse to refund and blame the organiser. Neither responds to emails.

    Sterke punten
    Nothing stands out

    Zwakke punten
    Communication and honesty

    slecht heel slecht

    iets met uitsluiting.

    Behandeld als vuil en kapotte core business.

    Het enige wat dit bedrijf moet doen is kaartjes verkopen. En laat dat nou precies fout gaan.

    ik heb 2018 of 19 weet ik veel. al kaartjes gekocht voor billie eilish. die is door corona geannuleerd. nu kreeg ik geld terug. maar op mijn account.. dus ik dat bewaard voor de presale moment van de nieuwe show vanochtend. dus ik met mijn code daarin. 10 minuten van de voren. netjes aan de beurt. ik log in. doe me code. 2 staanplaatsen geselecteerd.

    Krijg ik een bij het gedeelte waar ik moet inloggen nadat ik me wachtwoord en email heb ingevoerd. een melding dat ik 'alle velden moet invullen' om door te gaan. En ik had dus beide velden netjes ingevuld.
    na enkele pogingen op een knop die niks deed. heb ik het geprobeerd met een fout wachtwoord. en dan kreeg ik de 'uw wachtwoord klopt niet' melding. dus dat was het probleem niet.

    toen heb ik de pagina / me plek in de wachtrij ververst en was ik nog op tijd voor tickets. maar kreeg ik de zelfde error. toen met nog 12 minuten op de reservatie klok uit noodzaak maar geprobeerd bij het tabje 'nieuw account' een nieuw account te maken. het nieuwe account werd gemaakt maar ik kreeg de error 'er ging iets mis het lijkt erop dat je sessie is verlopen'

    Bij een derde poging voor de kaarten wachtrij waren alle tickets uitverkocht en kreeg ik een 'er is een fout opgetreden waardoor we jou tickets niet konden reserveren'

    Ik leg dit hele verhaal uit via facebook en krijg na uren een antwoord waar ze mij (haast aanvallend) proberen te beschuldigen van het foutief invoeren van me wachtwoord. maar omdat ik van elk scherm een plaatje heb gemaakt kon ik bewijzen dat die niet zo was. Ik heb zelfs mijn wachtrij sessie-id opgeslagen.

    nadat ik mijn screenshots stuurt zegt de service desk dat ik het maar nog een keer moet proberen. maar de tickets zijn allang weg. Ik vraag de service desk of ze niet voor mij twee kaartjes kunnen reserveren voor de normale sale die morgen begint. omdat ik vind dat ik daar wel recht op heb omdat ik al heel lang wacht en een saldo tegoed heb van het annuleren van vorige concert (die trouwens nergens op de site in te zien is?)

    De servicedesk heeft mijn toen gewoon totaal negeert. tot de dag erna waar ik als 18280ste in de wachtrij geplaatst werd. ze hebben me gewoon zacht uitgedrukt opgelicht nadat ik originele kaartjes had en 2 jaar heb lopen wachten. Ik heb nu nog steeds geen antwoord van de servicedesk. Jullie moeten eens weten hoe ik me voel.

    Zwakke punten
    respectloze servicedesk, slechte website

    Is voor de entertainment business wat kanker is voor de mens

    Geen goed woord voor over. Veel te duur en slechte service.

    Sterke punten
    Die zijn er niet.

    Zwakke punten
    Bloedzuigers. Hebben eigenlijk geen bestaansrecht meer met hun exorbitante servicekosten, maar sommige bands en zalen zijn nou eenmaal zo dom geweest met Ticketmaster in zee te gaan. En welke service eigenlijk? Want alles is geautomatiseerd en het excuus dat de IT veel kost gaat helaas niet op, want hun systeem werkt alles behalve feilloos. Wat de verschillende keren dat de site gehacked is en alle persoonsgegevens gestolen werden ook nog eens duidelijk onderstreept.

    Schandalig bedrijf

    concert gecanceld ivm Corona, ben vanaf eind maart bezig om 185 euro van de 5 kaarten terug te krijgen. Er komt geen vervangend concert. Wordt afgescheept dat het heeeeel druk is en dat er geen zicht is op wanneer en of terugbetaling komt. Onbetrouwbaar bedrijf.

    Sterke punten
    Geld vasthouden wat niet van Ticketmaster zelf is.

    Zwakke punten
    Extreme doorlooptijden, geen service, men houdt je geld achter als concert gecanceld is, geeft hiervoor geen juridisch geldige reden, profiteurs van de 1e orde

    OPLICHTERS...!!!

    OPLICHTERS - OPLICHTERS -OPLICHTERS -OPLICHTERS -OPLICHTERS -OPLICHTERS -OPLICHTERS -OPLICHTERS

    Ticketmasters is een onderdeel van een oplichters circuit die massaal tickets inkoopt en dan met woekerwinst door verkoopt. Ze verkopen ook dezelfde ticket aan meerdere mensen zodat alleen degene die eerst komt en gescand wordt binnen komt en de rest blijft buiten met ongeldige tickets. Klachten worden afgescheept en je kan fluiten naar je geld. Politie doet niets met aangifte.

    KOOP DUS NOOIT JE TICKET BIJ DEZE OPLICHTERS.

    OPLICHTERS - OPLICHTERS -OPLICHTERS -OPLICHTERS -OPLICHTERS -OPLICHTERS -OPLICHTERS -OPLICHTERS

    Sterke punten
    GEEN

    Zwakke punten
    Alles

Bezoek TicketMaster

Schrijf een review