Op de website van Eventim kunnen klanten terecht voor tickets van diverse evenementen. Deze online ticket aanbieder zorgt ervoor dat men ten alle tijde verzekerd is van de beste kaarten en de beste service voor wat betreft de diverse evenementen. Klanten worden daarnaast ook breedvoerig ge�nformeerd. Men kan verder ook rekenen op de beste cadeau service, het ontvangen van nieuwsbrieven en veel meer. Of men nou op zoek is naar tickets voor een grote wedstrijd, een musical, het concert van een sterpianist of een popfestival, Eventim heeft het allemaal. Klanten hebben niet alleen de mogelijkheid om online tickets te kopen bij Eventim. Men kan er ook voor kiezen om nieuwsbrieven te ontvangen, een cadeaubon aan te schaffen om vrienden en kennissen blij te maken of een ticket met plattegrond te boeken. Eventim staat ook bekend als de grootste ticketingbedrijf van Nederland en verkoopt tickets van meer dan 450 organisatoren. Dit bedrijf kan daarom een unieke evenementsaanbod garanderen van duizenden evenementen en voorstellingen. Ook veel touringcarbedrijven regelen hun tickets via Eventim. Dit bedrijf beschikt namelijk over een speciale afdeling, die zich bezighoudt met ticketverkoop via deze doelgroep. Eventim maakt gebruik van diverse flexibele opties voor busbedrijven om op die manier zo optimaal als mogelijk de bussen vol te krijgen. Hiervoor wordt er ook bijvoorbeeld onderhandelt met theaterproducties, welke heel vaak goede resultaten levert.


Informatie over Eventim

Eventim is dé online ticketmastershop. Door de fusie van twee bedrijven, See tickets en Eventim, is het bedrijf de grootste ticketbureau van Nederland. Door de fusie hebben consumenten de mogelijkheid om hun concert-, theater-, musical- en festivalkaartjes kopen op één locatie. Dit vergroot het gemak voor de consumenten. Verder verandert er niks voor consumenten, behalve het gemak van een kaartje kopen voor een evenement. Eventim zorgt ervoor dat je altijd de beste kaartjes ontvangt en biedt de beste service wat betreft evenementen, zoals uitgebreide informatie, een nieuwsbrief (waarvoor je je moet aanmelden) aantrekkelijke kortingen en acties enzovoort. Je heb de mogelijkheid om uit duizenden evenementen te kiezen. Het maakt niet uit nu het gaat om tickets voor een festival, concert, theatertentoonstelling, musical, sportevenement, je vindt het allemaal bij Eventim.


Betrouwbaarheid Eventim

Er zijn verschillende bedrijven die gekochte tickets aanbieden op hun website. Zowel particulieren als bedrijven kunnen tickets kopen bij zulke bedrijven. Je dient je echter wel te realiseren dat je bij dit soort bedrijven altijd er een groot risico is dat je een kaartje koopt dat geen toegang geeft tot het evenement. Organisators van evenementen staan de doorverkoop van hun tickets niet toe omdat de prijzen van de tickets vaak vele malen hoger is dan de originele prijs. Organisators willen ook graag dat de prijzen van hun evenementen redelijk blijven en dat gaat niet wanneer tickets door andere bedrijven of particulieren worden opgekocht en vervolgens veel duurder worden doorverkocht aan mensen. Een organisator van een evenement kan namelijk altijd een door gekochte ticket annuleren omdat de organisator geen doorverkoop toestaat. De enige echte zekerheid die je hebt op een goede ticket, is om je ticket via de website van de artiest, locatie of bij de organisator te kopen. Eventim heeft technische en organisatorische beveiligingsmaatregelen getroffen om de persoonlijke gegevens van haar klanten te beschermen tegen moedwillige manipulatie, verlies, vernietiging en/of tegen inzage door onbevoegden.


Reservering maken

Bij Eventim hebben klanten de mogelijkheid om zowel telefonisch als online een reservering te maken/plaatsen. Dit kan via de Customer Contact Center, welke 7 dagen per week van 10.00 tot 20.00 uur te bereiken is op het telefoonnummer 0900-1353 (45 cpm). Daarnaast is het ook mogelijk om 24 uur per dag een reservering te plaatsen via de website van Eventim.


Ontvangst aangekochte tickets

Klanten die een ticket hebben gekocht bij Eventim ontvangen hun tickets meestal binnen enkele dagen nadat de betaling verwerkt is geworden. Daarnaast kan het ook zo zijn, dat de tickets voor bepaalde evenementen niet direct gedownload kunnen worden via "Mijn Eventim" of dat men geen directe link naar de tickets ontvangt in de bevestigingsmail. Eventim zorgt er wel voor, dat klanten de tickets uiterlijk een week voor het evenement ter beschikking hebben. Klanten die ervoor hebben gekozen om hun tickets per post te ontvangen, krijgen deze ook uiterlijk een week voor aanvang van het evenement in hun brievenbus. Bij bestellingen op korte termijn, wordt aan klanten geadviseerd om te kiezen voor de bezorgmethode "Expres" of, indien mogelijk, "Ticketdirect".


Tickets kwijt?

Het kan wel eens voorkomen, dat klanten hun tickets kwijt raken. In een dergelijke geval kunnen zij contact opnemen met de Customer Contact Center van Eventim via 0900-5001353 (€1 p.g.). De medewerkers zullen dan samen met de klant op zoek gaan naar een geschikte oplossing.


Boeking met plattegrond

Klanten hebben bij Eventim ook de mogelijkheid om een ticket te boeken met plattegrond. Op de website kan men dan de plattegrond selecteren van het gebied waar men wilt zitten. Na de selectie verschijnt er een gedetailleerde weergave van de verschillende zitplaatsen. Hier kan men de gewenste zitplaatsen selecteren. De zitplaatsen zijn voorzien van verschillende kleuren en elke kleur van de zitplaats geeft de prijscategorie aan. Links p het scherm bij "alle categorieën" krijgen klanten een overzicht te zien van alle prijscategorieën. Zitplaatsen die reeds verkocht zijn worden op de website weergegeven in een grijze kleur. Indien een zitplaats heeft uitgekozen, dan kan men klikken op "in de winkelwagen". Hiermee gaat men naar de winkelwagen, waar men de bestelling van een ticket verder kan vervolgen. Het is echter niet mogelijk om zitplaatsen uit verschillende prijscategorieën in een order te boeken.


Contact gegevens

CTS EVENTIM Nederland B.V. Marktplein 108 2132 DD Hoofddorp T.: 0900-1353 (€0,45 p/m) (dagelijks van 10.00 tot 22.00u) Tickets kunnen ook dagelijks van 10.00 tot 22.00 uur gereserveerd worden. Internationaal: +31 (0)88 011 2610 : Dagelijks 10.00-22.00 uur


Eventim Reviews

    Schandalig klantonvriendelijk

    Naar het theater bellen dat helaas tickets omgezet moet worden, krijgt een warm onthaal. Regelen we maarrrr u moet naar Eventim.
    Daar zeggen ze nee dat doen we niet.
    Apropos twee dagen voor musical pas tickets ontvangen . 140 euro kwijt.
    Als Eventim de pech heeft dat een voorstelling niet door kan gaan, dan wordt wel aan de klant gevraagd om mee te werken door een voucher te accepteren . Meten met twee maten . Schandalig

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Klantonvriendelijk en pure winstbejag. Zelfs als er een begrafenis van een naaste de reden is dat we niet kunnen l

    Geen geld terug bij annulering

    7 oktober 2019 kaarten gekocht voor het concert van Beth Hart.
    Dit concert is twee keer uitgesteld en uiteindelijk ging het niet door.
    Sinds 10 juni 2021 probeer ik mijn geld terug te krijgen.
    Na vele e-mails is dat nog steeds niet gelukt op 11 mei 2022.
    Ik ben nu bij èèn jaar bezig.
    Wat een drama!!

    Zwakke punten
    Niet te bereiken
    Reageren amper op e-mails
    Geen geld terug bij het annuleren van een concert door Eventim
    Kortom: zeer onbetrouwbaar.

    terugbetalen is lastig

    Door Corona is onze voorstelling op 2 januari vervallen. Op 5 februari kon ik kiezen om mijn geld terug te krijgen ipv een voucher voor een andere voorstelling. Op 11 februari ontvang ik hiervan de bevestiging en de toezegging dat ik uiterlijk 1 maart via een geautomatiseerd proces mijn geld op de rekening gestort krijg.
    Inmiddels is het 9 maart - nog steeds niets gezien en op mijn vraag via het contactformulier krijg ik te horen dat als gevolg van personeelstekort ik waarschijnlijk eind maart een reactie krijg op mijn vraag. Gaat lekker zo - ik snap de hectiek rond Corona, maar doe geen toezeggingen die je niet waar kunt maken.

    Ik boek voortaan wel direct bij het theater zelf.

    Zwakke punten
    Zich houden aan toezeggingen voor terugbetalingen

    Voel me opgelicht, bel ze niet want je wordt arm!!

    Eventim heeft een grof verdienmodel gemaakt van de telefonische wachtrij. Ze rekenen € 0,60 per minuut en geven tijdens het wachten niet aan hoeveel wachtenden er nog voor je zijn of wat de gemiddelde wachttijd is. Na 12 minuten wachten DUS € 7,20 verder, zonder iemand gesproken te hebben of update melding heb ik maar opgehangen, het kon immers nog wel een uur duren voordat ik iemand aan de lijn zou krijgen. IK VIND HET EEN SCHANDALIGE MANIER VAN ZAKEN DOEN. Als ik 0 sterren had kunnen geven dan had ik het zeker gedaan.

    Sterke punten
    Geld aftroggelen van nietsvermoedende (mogelijke) klanten

    Zwakke punten
    Ik vind het een schillenhut

    Niets bestellen, klantonvriendelijk bedrijf

    Je kunt 4 mails sturen, of contactformulieren invullen, Eventim reageert nergens op. Ook als je belt, voor 60 cent per minuut, krijg je niemand aan de telefoon. Ik ga hier nooit meer iets bestellen!

    Sterke punten
    Niets

    Zwakke punten
    Slechte klantenservice

    OPGELICHT DOOR EVENTIM

    Ik had op 22 oktober 2019 een voucher 8935258971517626 gekocht bij EVENTIM. Op 15-3-2020 had ik tickets geregeld, maar toen werd het door corona en door uw EVENTIM gecanceld, Onze vouchers zouden geldig blijven uiteraard. Nu heb ik geboekt bij EVENTIM voor zondag 3 oktober om 14.00 uur in Utrecht. Na het reserveren word ik naar een betaalpagina via i-deal gestuurd om de rekening te betalen. Ik heb voor mijn voucher aan EVENTIM betaald en heb hier natuurlijk niet nogmaals betaald aan EVENTIM. Echter nu is de procedure niet afgerond en heb ik ook geen kaartjes. Nadat ik op de site gekeken heb, word ik verwezen naar een chatsite , die na heel lang zoeken gevonden werd, maar niet werkt. Op mailen wordt niet gereageerd en bellen kost 0.60 euro per minuut. Na de vele klachten gelezen hebbende en over EVENTIM is mij wel duidelijk dat dit bedrijf niet van goede wil is. Ik voel me OPGELICHT en ga ook aangifte doen. Het staat bol op internet RADAR, GOOGLE MAPS van dit soort verhalen over EVENTIM. De goede reviews zijn door mensen erop gezet die door het bedrijf zo goed als zeker aangestuurd worden. De klachten die ik lees gaan al gauw richting de 100000 euro die het bedrijf zichzelf toe eigent. Zo is de omzet van 1.4 miljoen al snel gerealiseerd. Een mooi verdienmodel, maar in mijn optiek is dit OPLICHTING. Slecht ,slecht slecht -misbruik maken van het goede vertrouwen van de consument. Nooit meer EVENTIM. 1 STER IS NOG TEVEEL

    Sterke punten
    GEEN

    Zwakke punten
    ALLES

    Slechte service, geen restitutie

    Pauze arrangement besteld en betaald. vervolgens de hele pauze lopen zoeken naar waar we het arrangement konden vinden. Geen van de medewerkers kon ons helpen, niemand wist er iets van. Uiteindelijk zijn we weer naar de zaal gegaan zonder het arrangement gebruikt te hebben. Na een klacht nooit restitutie gekregen; de klantenservice is totaal niet service gericht.

    Sterke punten
    Niet ontdenkt

    Zwakke punten
    Krenterig
    Slechte service, niet klantgericht
    overdosis aan spam

    Geen restitutie bij eventim

    Mail gekregen voor restitutie. Aan eventim laten weten dat we van bank veranderd waren en of ze op ons nieuwe nr wilden storten. Dat weigerden ze te doen.

    Nu enkele maanden later zeggen ze (geen idee of dat waar is want wij kunnen dat niet controleren) dat zij het geld hebben overgemaakt aan visa, maar vermits wij van bank veranderde en dus geen visa meer hebben, wij - dus niet zij - maar zelf met visa contact moeten opnemen om alles uit te zoeken.

    Geen bewijs dat zij iets hebben gestort naar visa, geen datum of overschrijvings nr ofzo, niets om mee te werken, enkel onze boekingsnummers en de tickets van eventim.

    Meer dan 200€, wat een erbarmelijke service is me dat.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Geen klantenservice

    Duurt veel te lang

    April is het concert van Danny Vera ivm Corona gecanceld en verplaatst naar sept 2020, als je niet kon op die datum dan zou je binnen een maand na die datum het geld op je rekening hebben. Helaas niet dus nu weer een mail dat het nog 30 werkdagen kan duren, wij werken allebei in de horeca en kunnen nu het geld goed gebruiken, ik vrees dat we het niet meer terug gaan zien.

    Zwakke punten
    Terugbetalen duurt te lang

    Corona blijft de smoes om geld niet te retourneren

    Eventim houdt betaald geld maximaal vast. Ik had kaarten voor een evenement op 8 mei 2020. Dat het evenement niet door ging, ligt buiten de invloed van Eventim. Echter, ik heb nog steeds geen geld retour. Daarvoor nemen ze de tijd tot drie maanden nadat het opnieuw gepland is. Intussen sturen ze wel mail voor nieuwe evenementen. Grapjassen. Kortom, boycotten dus!

    WAARDELOOS; geen kaarten via Eventim bestellen

    WAARDELOZE afhandeling van evenement wat niet plaatsvond! Geld terug met extra kosten (10 - 14%) of een tegoedbon. Geen contact mogelijk. Een EXTRA VERZEKERING is NUTTELOOS! Men meent dat niet zij, maar de uitvoerder van het evenement de contractpartner is.......
    GEEN STER WAARD!

    Zwakke punten
    NIET bereikbaar,
    GEEN fatsoenlijke tegemoetkoming bij annulering evenement,
    EXTRA kosten wanneer evenement geannuleerd wordt of een tegoedbon.....

    Belachelijk hoge extra kosten

    Vind het schandalig dat er 10% servicekosten bijkomt en daar bovenop ook nog eens transactie- en verzendkosten. Lekker makkelijk geld verdienen over de rug van de klant.

    Rammstein

    Heb vrijdag geprobeerd kaarten te krijgen voor rammstein kan je vertellen dat deze ticketaanbieder het woordje waardeloos nog te goed is voor deze ...site.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Van alles

    Gierige kneuzen, die drukte totaal niet aankunnen

    Ik probeer kaarten te krijgen voor Rammstein. Verkoop zou starten om 11:00 Stond om 10:45 klaar, om 11:15 verkochten ze pas kaarten. Daarna kwam je 40x op een ding terecht die NIKS verkocht, daarna fop scherm nummer tig met een timer waar ik een uur naar heb zitten kijken die je in een wacht rij zou plaatsen, ja hoor uitverkocht. De app, de chronisch vastlopende app waarbij de timer constant blijft hangen op 00:00... ja als je terug gaat ben je je plek kwijt. Verder loopt die shit alleen maar vast.

    "ja dit komt omdat het druk is" man, het is RAMMSTEIN niet JUSTIN BIEBER die gaat spelen, hoe lossen jullie dat dan op joh. Erg trieste zaak allemaal. Nu snap ik waarom het 2 uur duurt voordat het is uitverkocht en niet 20 minuten.

    Ik ga wel lekker naar ticketswap, wat een compleet trieste bedoeling is dit zeg.

    Sterke punten
    Helemaal niks

    Zwakke punten
    Te gierig om veel en dan ook veel meer server aan te schaffen voor zulke drukke moment als dit.

    Eventim

    Tijdens de officiële kaartverkoop van Rammstein op Eventim, zat met mn vriend op meerdere computers/iPhones al vanaf 9u klaar voor de verkoop om 10u.
    Om 10u was ik echt mega snel door de wachtrij voor 3 veldkaarten, jammer genoeg raakte TIJDENS HET AFREKENEN VAN DE TICKETS De server overbelast en werd ik dus weer terug in de wachtrij geplaatst... had hierdoor geen kaarten!!

    Droom er al jaren van om naar Rammstein te kunnen gaan, was zo intens gelukkig toen ik er doorheen was en ik ze af kon rekenen... totdat de overbelaste server mij dus terugplaatste... wauw wat voel ik me nog steeds zwaar kut zeg!!

    Hoe is het mogelijk dat die oplichters (viagogo/ticketmaster/topticketshop) wél honderden kaarten kunnen bemachtigen en die vervolgens voor achterlijk hoge prijzen doorverkopen?!

    Ben vanaf de officiële verloop al bezig om kaarten te zoeken maar tis helaas voor mij niet betaalbaar om dus circa €200 per ticket te betalen!

    Zwakke punten
    Slechte service, hoge belkosten, oplichters/opkopers kunnen mega veel kaarten kopen en de normale mensen grijpen mis

    Eventim niet klantvriendelijk

    Tot 2x toe geprobeerd kaartenn voor Lazarus bestellen, na het hele proces doorgelopen te zijn komt de melding " probeer een andere datum" terwijl er toch vrije plaatsen waren.
    Waarom ook verplicht een account ? Ik wil geen account, ik wil kaarten.
    Heb je een account, zit je vast aan hun voorwaarden, zij mogen jou gegevens gebruiken. Die toestemming kun je intrekken, maar nergens staat hoe.

    Kortom, onaangename club, verkoop gewoon kaarten en verder niks

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Proberen persoonsgegevens te verzamelen voor commerciële doeleinden.

    Opgelicht

    Lion king in Afas circustheater. Eventim verkoopt kaartjes op 7e rij van achter als eerste rang (€81). Wees voorzichtig deze kaartjes zijn dat niet waard.

    Perfect

    Gisteravond de tickets besteld voor Soldaat van Oranje, vanochtend voor 09.00 uur stonden ze al op de mail met een begeleidend schrijven omtrent het reilen en zeilen met betrekking tot de voorstelling zoals parkeerkosten etc etc
    Ik kan niet anders als waardering voor dit bedrijf uitspreken !

    Sterke punten
    Maken waar wat ze beloven en geven informatie waar je wat aan hebt !

    Zwakke punten
    Ik zou het niet kunnen bedenken !

    Vervelend begin van een avondje uit

    Net tickets gekocht voor het gezin om voor een musical ter gelegenheid van mijn vaders verjaardag. Er moet al flink in de buidel getast worden voor dit avondje uit. De derderang is reeds uitverkocht dus dat wordt tweederang voor 55 euro per persoon, ai! Maar als die zure appel doorgebeten is, volgt er meer: Bovenop het enorme bedrag van 220 euro die al betaald dient te worden, moet er per ticket nog eens 5,50 servicekosten overheen! Voor welke service precies? Ik krijg de tickets per email toegestuurd. Zou ik fysieke tickets willen ontvangen dan komt hier nog eens 3 euro bij. Als kers op de taart moet er nog ongeveer 1,50 betaald te worden voor de gehele transactie.

    Al met al kan ik niet begrijpen waarom er zoveel transactie/servicekosten betaald moeten worden. Als ik iets in een webwinkel bestel is dit toch ook niet zo? Logistiek zal er weinig verschil in zitten lijkt me. Op mij komt het over als puur misbruik van de monopolie positie die Eventim bezit als officieel verkoopkanaal van evenemententickets. Een heel naar begin van, wat ik hoop, een leuk avondje uit zal worden.

    Sterke punten
    betrouwbaarheid

    Zwakke punten
    te betalen transactie en servicekosten

    Belachelijk hoge kosten bovenop je ticket

    3,50 servicekosten per kaartje
    1,00 transactiekosten per transactie
    3,50 verzendkosten omdat ze niet aan e-mail ticket doen

    Is in totaal 8 euro aan overhead op een kaartje van 35 euro. Dat is bijna 25% van de ticketkosten. Maarja... als consument sta je machteloos tegenover een monopolist die als 'officeel verkoopkanaal' is aangewezen...

    Zwakke punten
    Enorme overheadkosten!

    Onvoorstelbaar slecht

    Tickets voor soldaat van Oranje besteld. Kosten 200,00, maar het ging mis in hun systeem. Wel betaald, geen kaarten. Bellen met klantenservice tot het maximum van de telefoonkosten = 22 euro + kosten eigen telefoon. Het geld zou binnen enkele dagen worden teruggestort op rekening + podiumkaart en dan kunnen we opnieuw de bestelling doen (er is toegezegd dat de plaatsen voor ons beschikbaar blijven). Inmiddels 4 dagen verder en nog geen geld terug, want enkele dagen zijn toch wel om. Dame aan de telefoon zegt doodleuk dat dat 10 werkdagen duurt. Ik gaf aan dat toegezegd was enkele dagen...zegt ze "mevrouw dat klopt toch? het is binnen 10 werkdagen....". Ook op de klacht die ik 4 dagen geleden heb ingediend (ivm met de telefoonkosten die ik moet betalen, terwijl er bij hun iets misgaat) heb ik tot op heden niets vernomen.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    Laten klant telefoonkosten betalen voor wat er bij hun misgaat
    Reageren niet op klachten
    10 werkdagen wachten in de hoop je geld terug te krijgen als er op hun website iets misgaat.
    Bovenop de dure tickets en administatiekosten kan een telefoongesprek met klantenservice oplopen tot 22 euro + normale telefoonkosten

    Servicekosten/bezorgkosten

    Hoe durf je? Op toch al dure kaartjes nog eens € 6,85 servicekosten te vragen! Niet per transactie, nee PER PLAATS!!! En dan vervolgens ook nog eens € 1,50 voor bezorgkosten. Per email wel te verstaan!!!
    Walgelijk! In plaats van me blij te voelen, voel ik me besodemieterd en machteloos!

    Zwakke punten
    Te commercieel en daardoor uitermate klantonvriendelijk en prijsopdrijvend! Je voelt je geen koning, maar erin geluisd!

    Slecht

    Omslachtige website. Wilde kaarten bestellen voor Soldaat van Oranje. Kon niet inloggen, had al een account. Wachtwoord vergeten duurde lang voordat dat mailtje binnenkwam. Uiteindelijk gelukt. Lukte het niet om een deel via Podiumkaart te betalen en een deel via Creditcard. Na het een en ander geprobeerd te hebben besloten de klantenservice te bellen. Kreeg een melding dat de wachtrij 60 seconden was, blijft u alstublieft aan de lijn. Na 7 minuten kreeg ik iemand aan de telefoon! De Podiumkaart kon ik inderdaad alleen in combinatie met Ideal gebruiken. De man had best even sorry kunnen zeggen voor het gedoe, het wachten en de voor niks gemaakte kosten. Dan waren mijn frustraties vast minder geworden.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Omslachtige, onoverzichtelijke website
    Lange en dus dure wachtrij klantenservice
    Slechte klantenservice

    Onprofessioneel

    Tickets besteld voor Soldaat van Oranje (dinerarrangement). Wat een knullige website. Onoverzichtelijk, geen duidelijke structuur, vage bediening.
    Na elke klik moet je het vervolgscherm zelf weer naar boven scrollen.
    Ze voegen servicekosten toe (€4,10 p.p.) terwijl dat in het beginscherm nergens duidelijk staat vermeld.
    Ze durven zelfs €1,50 te vragen voor het per e-mail verzenden van de tickets.
    Bij het kiezen van de plaatsen worden die als aparte aankoop in het winkelwagentje geplaatst terwijl die plaatsen behoren tot een arrangement. Uiteindelijk kwam dat wel weer goed, maar het komt allemaal erg knullig, chaotisch en onprofessioneel over.

    Sterke punten
    Voldoet aan de minimale eisen: je krijgt een geslaagde reservering.

    Zwakke punten
    Onprofessionele website
    Verplichte registratie

    Gemiddeld

    Voor bedrijven lastig betalen.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    Telefonisch lang wachten tegen duur tarief.


Bezoek Eventim

Schrijf je eigen review