Ik had een kaartje voor drievliet besteld via SBS6. Dit kaartje zou door Ticketcounter naar mij gemaild worden, ik ontving wel een bevestiging, maar geen ticket. Na mailcontact met Ticketcounter nog geen ticket ontvangen, dus heb ik een regulier kaartje moeten kopen bij Drievliet wat 2x zo veel koste als de aanbieding. Na telefonisch contact met de hoogst onvriendelijke medewerkster van Ticketcounter wordt er geen oplossing geboden, dus ben nu in onderhandeling met SBS6.
Sterke punten geen
Zwakke punten Slecht bereikbaar, klantonvriendelijk en niet duidelijk.
Ik had 4 kaarten gekocht voor de Apenheul.
Door een operatie van mijn vrouw kan zij slecht lopen (rolstoel dus)
Maar dat kan in de apenheul
Maar ...mijn dochter is opgeroepen voor een knie operatei en kan zondag dus niet lopen.
Ticket counter wil geen geld terug geven, en Apenheul de datum niet verzetten
Dit maakt beide walgelijke bedrijven en raad iedereen aan beide te mijden.
Althans ticket counter en verwacht van beide geen service
slechte service
Familie ticket besteld bij Madurodam online, goedkoper dan aan de kassa.
Na 45 minuten nog steeds geen tickets ontvangen.
Na klacht via email alsnog de links gekregen maar zonder enige uitleg, excuus, etc.
Zwakke punten
tickets worden niet vlot verzonden
Slechte service Ticketcounter
Ik had een kaartje voor drievliet besteld via SBS6. Dit kaartje zou door Ticketcounter naar mij gemaild worden, ik ontving wel een bevestiging, maar geen ticket. Na mailcontact met Ticketcounter nog geen ticket ontvangen, dus heb ik een regulier kaartje moeten kopen bij Drievliet wat 2x zo veel koste als de aanbieding. Na telefonisch contact met de hoogst onvriendelijke medewerkster van Ticketcounter wordt er geen oplossing geboden, dus ben nu in onderhandeling met SBS6.
Sterke punten
geen
Zwakke punten
Slecht bereikbaar, klantonvriendelijk en niet duidelijk.
waardeloze service
Ik had 4 kaarten gekocht voor de Apenheul.
Door een operatie van mijn vrouw kan zij slecht lopen (rolstoel dus)
Maar dat kan in de apenheul
Maar ...mijn dochter is opgeroepen voor een knie operatei en kan zondag dus niet lopen.
Ticket counter wil geen geld terug geven, en Apenheul de datum niet verzetten
Dit maakt beide walgelijke bedrijven en raad iedereen aan beide te mijden.
Althans ticket counter en verwacht van beide geen service
Ik walg van bedrijven die zo met mensen omgaan
Sterke punten
absoluut geen
Zwakke punten
hele bedrijf