TicketCounter

TicketCounter Reviews

    Blamage

    Het is dat ik geen keus heb, de bestelling en annulering wordt nu eenmaal verwerkt door dit bedrijf ticketcounter. 2,50 administratiekosten bij een annulering, en voor dat geld duurt het ZES WEKEN om die administratie te doen!! digitaal overboeken is eenvoudig, een annulering administratietarief met zulke verwerkingstijd is ontzettend slechte dienstverlening

    Sterke punten
    De bestelling was makkelijk en snel online af te handelen. Ik verwacht ook niet anders. Dit is normaal, niet speciaal.

    Zwakke punten
    Administratiekosten voor een digitale annulering is al twijfelachtig, een annulering kan prima net zo online en net zo snel digitaal verwerkt worden als de bestelling word verwerkt! Maar goed, cest la vie, eigen schuld, had ik maar niet moeten bestellen en daarna willen annuleren. Die 2,50 is wel erg makkelijk verdient, voor hooguit een paar minuten tikken en klikken, als iemand het daadwerkelijk handmatig moet doen, maar er dan ZES weken over doen is een onbeschrijfelijk slechte prestatie!

    Zorgt ervoor dat je IBAN nummer op straat ligt!

    Helaas zijn de volgende gegevens van u aanwezig in het gelekte bestand: Datum laatst gewijzigd 22 juni 2020 Taal Nederlands Mailadres *** Voornaam *** Achternaam *** Bankrekeningnummer *** (het bankrekeningnummer in het bestand bevat wel uw volledige IBAN nummer, wij tonen hier enkel een deel daarvan)

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Lekt al je persoonlijke gegevens!

    Lekt gegevens

    Krijg via het uitje waar we heen zijn geweest dat door een foutje bij Ticketcounter gegevens zijn gelekt, waaronder bijv bankrekening. Het ging om tickets die ik anderhalfjaar geleden heb gekocht. Hoe kan het dat die gegevens nog volledig in het systeem staan? Verder geen mailtje van Ticketcounter zelf, geen verantwoording wat er is gebeurd, enkel de waarschuwing wat beter op te passen voor phissing. Waardeloos!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Lekt prive gegevens

    Slechte service

    Gisteren 2 tickets voor het arsenaal in vlissingen. Deze moest ik reserveren via ticketcounter. Vervolgens 1 bevestiging en ticket in de mail gehad en de 2de bevestiging niet ontvangen. Ik had dus maar in gereserveerde ticket. Aangezien de reservering smorgens om 10 uur al was heb ik een derde ticket moeten kopen om als nog een 2de reservering te kunnen maken. Een mail gestuurd met mijn verhaal krijg ik vandaag om 3 uur een standaard mail met dit zijn uw tickets. Die zijn uw tickets die zijn inmiddels verlopen Dus wat moet ik er mee? En niks over sorry er is vast iets mis gegaan. Ik vroeg geen geld terug of iets ik wou alleen attenderen dat hun reserverings systeem niet werkt!!! Hier nooit tickets reserveren of anders dagen van te voren want hun mail systeem werkt niet en zonder reserverings mail kom je er niet in en heb je je geld weggegooid

    Sterke punten
    Geen waardeloos systeem

    Zwakke punten
    Trage reactie, nemen niet de moeite om mail te lezen sturen standaard reactie

    Slechte service!!

    Bij terugvordering van online tickets die wij voor Burgers Zoo hadden gekocht, hebben 2x via de site een mail gestuurd, bij telefonisch navraag was dit in behandeling, duurde ruim een week,nog geen teruggave, nog een keer gebeld, gaven aan dat bij Burgers Zoo geen bevestiging hadden gekregen , bij navraag Burgers Zoo gaven ze aan dat ze van ticket Counter alles in behandeling hadden genomen! dus waar ligt de stagnatie! Bij de 4-de keer telefonisch contact gehad te hebben (waar je een half uur in de wacht staat) gaven ze aan dat de contactformulier niet bij hun op de mail komt....dus TIP!! ALTIJD VIA JE EIGEN MAIL STUREN, kun je ook natraceren wat er gestuurd is. Nu nog ïn "behandelin", ben benieuwd. Ga hier nóóít meer tickets bestellen.

    Sterke punten
    Wel netjes te woord gestaan, mensen achter de telefoon kunnen er ook (weinig) aan doen

    Zwakke punten
    Geen goede info welke vorderingen er zijn. Mail die naar hoofd kantoor word gestrrurd (via de site) komt niet aan en je krijgt nóóit een bevestiging. Ook al heb je altijd een bestelnummer in de mail verwerkt, weten niet waar het over gaat.

    Tickets Apenheul

    In de week van 6 juli zouden wij naar de Apenheul, helaas ziek geworden en we moesten de tickets annuleren. Ik heb meerdere malen contact opgenomen betreffend de tickets en krijg een dikke week later reactie van ticketcounter dat ze mijn tickets mogen annuleren maar ze brengen wel 2,50 in rekening voor de admin kosten. Ik heb er niet voor gekozen om het systeem op te zetten met het reserveren van een tijdslot en nu mag ik 2,50 betalen omdat mijn man en dochter ziek zijn geworden en wij niet konden gaan. Het is heel makkelijk om geld te verdienen op deze manier, helemaal in Corona tijd. Als je ziek bent mag je het park namelijk niet bezoeken. Nu gaat het niet om de 2,50 maar het hele feit dat je geld durft te vragen als tickets geannuleerd moeten worden wegens ziekte. De optie van het niet betalen is er niet want je krijgt je tickets niet terug. Hele slechte services en totaal niet vriendelijk. Ik hoop dat jullie een ijsje kopen van de 2,50!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Laat reageren op mails 2,50 admin durven vragen Geen antwoord op vragen krijgen

    slechte service

    Familie ticket besteld bij Madurodam online, goedkoper dan aan de kassa. Na 45 minuten nog steeds geen tickets ontvangen. Na klacht via email alsnog de links gekregen maar zonder enige uitleg, excuus, etc.

    Zwakke punten
    tickets worden niet vlot verzonden

    Super Ticketcounter Top bedrijf

    Een gezellige dag Madorodam gepland met gezin en 4 e-tickets gekocht en afgerekend met ideal. Na betaling merk ik dat ik 4 X 4 kaarten heb besteld en gekocht. Totaal afrekenen 160,- euro in plaats van 40,- euro. Een email gestuurd naar TicketCounter en het probleem uitgelegd. Uiteraard zijn ze ook maar een tussenpersoon en moesten eerst overleggen met Madorodam (hun opdrachtgever). Na 1 dag krijg ik een reactie terug dat ze gaan proberen het geld terug te halen. Na 4 dagen krijg ik een melding dat dit gelukt is en dat ik 120,- terug gestort krijg. Uiteraard besef ik dat je zelf verantwoordelijk bent voor bestelde en afgerekende entreekaarten. Het bedrijf had niet de verplichting mee te werken. Na 2 dagen vanaf deze melding heb ik het geld terug gehad en hoef ik gelukkig niet zoveel keer Madurodam in. Gelukkig is goedkoop geen duur koop geworden, door positieve medewerking van Ticketcounter! Ook een positieve reactie dient gemeld te worden vindt ik, vandaar mijn reactie. TicketCounter, bedankt voor jullie hulp.

    Sterke punten
    Goede en snelle communicatie.

    Zwakke punten
    Zijn afhankelijk van medewerking van het bedrijf waar de entreekaarten voor gekocht worden.

    Slechte service Ticketcounter

    Ik had een kaartje voor drievliet besteld via SBS6. Dit kaartje zou door Ticketcounter naar mij gemaild worden, ik ontving wel een bevestiging, maar geen ticket. Na mailcontact met Ticketcounter nog geen ticket ontvangen, dus heb ik een regulier kaartje moeten kopen bij Drievliet wat 2x zo veel koste als de aanbieding. Na telefonisch contact met de hoogst onvriendelijke medewerkster van Ticketcounter wordt er geen oplossing geboden, dus ben nu in onderhandeling met SBS6.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    Slecht bereikbaar, klantonvriendelijk en niet duidelijk.

    waardeloze service

    Ik had 4 kaarten gekocht voor de Apenheul. Door een operatie van mijn vrouw kan zij slecht lopen (rolstoel dus) Maar dat kan in de apenheul Maar ...mijn dochter is opgeroepen voor een knie operatei en kan zondag dus niet lopen. Ticket counter wil geen geld terug geven, en Apenheul de datum niet verzetten Dit maakt beide walgelijke bedrijven en raad iedereen aan beide te mijden. Althans ticket counter en verwacht van beide geen service Ik walg van bedrijven die zo met mensen omgaan

    Sterke punten
    absoluut geen

    Zwakke punten
    hele bedrijf

Bezoek TicketCounter

Schrijf je eigen review