Bent u op zoek naar een online ticketshop? 4ALLtickets is de nummer 1 voor al uw concerttickets, voetbalkaarten en dancetickets. 4ALLtickets is gespecialiseerd in het leveren van de beste kaarten aan zowel particulieren als de grote evenementenbureaus. Staat uw evenement niet op onze website? Neem dan contact met ons op, grote kans dat wij aan uw vraag kunnen voldoen.

4AllTickets Reviews

Kaarten Decibel

Ik heb heel lang geleden kaarten besteld voor Decibel, aangezien ze op de orginele site uitverkocht waren! De kaarten zouden 1 week van te voren geleverd worden! Daar baalde ik nogakl van.. Maar ik heb vandaag netjes de kaarten ontvangen! Zelfs 3 weken voor het feest begint! Ik ben super blij! Ik ben zeer tevreden over de klantenservice, altijd snelle reacties op de mail en hele vriendelijke mensen aan de telefoon!
    Super bedankt!

Sterke punten
    Klantenservice/levertijd

Andre Rieu super kaarten

Afgelopen zaterdag naar het concert van Andre Rieu geweest en super kaarten ontvangen van 4alltickets. We hadden kaarten voor het b of c vak besteld en kaarten voor het a vak ontvangen, op rij 10 helemaal super. Ik was van te voren even bang dat ze vals zouden zijn omdat ik betere plaatsen had dan besteld, maar het is allemaal goed gegaan en een groot compliment voor 4alltickets!!!

beyonce tickets nog niet ontvangen Ophalen in een cafe 2 uur voor begin?!

as dinsdag is het concert in Antwerpen van Beyonce,,, de tickets worden normaal een week voor naar je thuis gestuurd.. dit is niet gebeurd. Telefonisch contact met 4 all tickets en daar zeggen ze dat ik de kaarten om 18.00 kan gaan halen in een cafe Backstage!!!! Hoe wazig is dit??? zijn er nog meer mensen met dit probleem of is het echt bezeikte boel???

jennifer lopez

Kaarten van 1e categorie gekocht a 99 euro stuk met melding plaatsen links van het podium vooraan. Dus dat is de eerste plaats na de VIP plaatsen. Wat hebben we gekregen KAARTEN: Kaarten van de laagste categorie. Voor het podium maar helemaal achteraan. Je zag een peulschil van jeniffer lopez.ECHT EEN RAMP. Kaarten zijn waarschijnlijk de goedkoopste geweest.\\r\\neen ECHTE teleurstelling.\\r\\nDit is een schande. Je betaalt je blauw om een goede kaart te hebben omdat zulke sterren misschien 1x om de 10 jaar langskomen en om ze duidelijk te zien en dan kom je dit tegen.SCHANDALIG.\\r\\n\\r\\nNiet normaal: prijs was gewoon weggedaan met wit.!!!!!!!!!!!!!

Sterke punten
    geen

Opgelicht