Justin Bieber

Ik heb in juli dit jaar kaarten voor Justin Bieber besteld.
Ik heb al een jaar lang alle site's in de gaten gehouden.
Toen ik te horen kreeg dat het concert in het Gelredome plaats ging vinden heb ik daar op gekeken. Als je op de site van het Gelredome keekt werdt pro-tickets daar aangegeven. Nu heb ik laatst weer gekeken, en nu hebben ze een andere ticket aanbieder genaamd Eventim. Ik vind het een beetje een rare zaak allemaal.
Ik heb ook al een paar keer gebeld met pro-tickets, en elke keer krijg je te horen dat ze nog niet binnen zijn. Zodra ze binnen zijn zullen we ze versturen. Ook is niet elk personeelslid goed te verstaan. Zo had ik de laatste keer (afgelopen week) een vrouw aan de lijn, die dus gewoon echt NIET te verstaan was. Ze kon geen goed Nederlands spreken en volgens mij ook niet goed verstaan. Moest vaak dingen herhalen etc.
En wat ik hier al eerder heb gelezen is dat op de site staat: 'Uw kaarten worden zo spoeding mogelijk na ontvangst van uw betaling verzonden. Bij uitzondering zult u de kaarten 1 week voor aanvang van het evenement ontvangen'. Naar mijn idee is dit niet waar.

En tot mijn verbazing hoorde ik van een kennis dat die ook al eens kaarten via pro-tickets hadden besteld. Dit was voor Guus Meeuwes. Zij dachten ook dat het een betrouwbare site was, en hadden hier dus kaarten besteld. Toen ze eenmaal in de rij stonden om naar binnen, bleek dat hun kaarten al waren gebruikt. Ze konden dus niet met deze kaarten naar binnen, en moesten uit de rij om NIEUWE kaarten te kopen!!! Dit vond ik echt belachelijk!!!

Zodra ik er lucht van krijg dat er iets niet goed is met mijn kaarten etc, ga ik ze wel aangeven bij de politie. Het gaat hier vaak om GROTE geldbedragen, wat je niet zomaar even weggooit.

Dus mensen, let a.u.b. op waar u kaarten besteld!!!!

Ik hoop dat het goed komt allemaal, anders heb ik een heel verdrietig zusje die ik moet teleurstellen.

Sterke punten
Vriendelijk aan de telefoon (tot nu toe)

Zwakke punten
1. Reageren niet op e-mails (wat zeer irritant is)
2. Je krijgt geen duidelijke info
3. Bepaald personeel is niet te verstaan
spreekt geen duidelijk Nederlands
verstaat niet alles in het Nederlands
4. Het duurt te lang voor de kaarten binnen zijn
5. Kaarten zijn VERSCHRIKKELIJK duur!!!

Bezoek Pro Tickets Reviews over Pro Tickets

Schrijf een reactie op deze review

Stuur me een email als iemand een review schrijft over Pro Tickets
Stuur me een email als iemand reageert op mijn review
Ik ga akkoord met de Algemene Voorwaarden