Gisteren (4 juni) het concert van Harry Styles gemist door de chaos op het spoor... en vandaag een herkansing gekregen van Mojo! Echt fantastisch en ontzettend genoten. Nogmaals bedankt voor dit mooie gebaar!!
Sterke punten Ze denken mee terwijl het niet hun fout was.
Zwakke punten Geen. Behalve misschien de keuze voor de Amsterdam Arena want het geluid daar is niet heel geweldig maar de service is top!
In 2020 tickets besteld voor het concert van Floor Janssen. Omdat mijn echtgenoot onverwacht na een ongeval in het ziekenhuis ligt kan hij niet mee naar het concert. Al 4 emails verzonden (voor restitutie of een ander persoon meenemen) naar MOJO en 2 referentienummers ontvangen blijft het stil. Dit alle 5 werkdagen voor aanvang van het concert. Nooit verdere antwoord gehad en bellen niet mogelijk. Mij is wel gevraagd om geduld te hebben omdat het concert werd uitgesteld i.v.m.corona maar nu een antwoord geven zit er niet in en kan ik fluiten naar mijn ticketgeld. Had ik toen maar geƫist dat mijn geld teruggestort werd dan had ik het nu tenminste gehad. Wat een service. Zakken vullen dat kunnen ze wel. Dat zo'n organisatie overgenomen is begrijp ik wel.
Sterke punten geen
Zwakke punten de klant laten verrekken en geen antwoord geven
Alle medewerking en service om op het laatste moment kaarten om te zetten naar kaarten voor bezoekers met een rolstoel! Je bereidwilligheid, snelle handelen, vriendelijke manier van helpen. Echt top!!
Wat een topactie van Mojo!
Gisteren (4 juni) het concert van Harry Styles gemist door de chaos op het spoor... en vandaag een herkansing gekregen van Mojo! Echt fantastisch en ontzettend genoten. Nogmaals bedankt voor dit mooie gebaar!!
Sterke punten
Ze denken mee terwijl het niet hun fout was.
Zwakke punten
Geen. Behalve misschien de keuze voor de Amsterdam Arena want het geluid daar is niet heel geweldig maar de service is top!
Service van MOJO
In 2020 tickets besteld voor het concert van Floor Janssen. Omdat mijn echtgenoot onverwacht na een ongeval in het ziekenhuis ligt kan hij niet mee naar het concert. Al 4 emails verzonden (voor restitutie of een ander persoon meenemen) naar MOJO en 2 referentienummers ontvangen blijft het stil. Dit alle 5 werkdagen voor aanvang van het concert. Nooit verdere antwoord gehad en bellen niet mogelijk. Mij is wel gevraagd om geduld te hebben omdat het concert werd uitgesteld i.v.m.corona maar nu een antwoord geven zit er niet in en kan ik fluiten naar mijn ticketgeld. Had ik toen maar geƫist dat mijn geld teruggestort werd dan had ik het nu tenminste gehad. Wat een service. Zakken vullen dat kunnen ze wel. Dat zo'n organisatie overgenomen is begrijp ik wel.
Sterke punten
geen
Zwakke punten
de klant laten verrekken en geen antwoord geven
Geweldige service!
Alle medewerking en service om op het laatste moment kaarten om te zetten naar kaarten voor bezoekers met een rolstoel! Je bereidwilligheid, snelle handelen, vriendelijke manier van helpen. Echt top!!
Sterke punten
Service
Zwakke punten
Geen