• Lastminute ticketshop Amsterdam reageert bij herhaling niet op mijn onderstaande e-mails over van de verkeerde rang ontvangen kaartjes: From: A.J. van der Meer Sent: Wednesday, May 29, 2013 10:16 AM To: [email protected] Subject: Re: Ik krijg een andere rang dan besteld en betaald Geachte mevrouw, mijnheer, Hoewel inmiddels ruim een week na mijn onderstaande e-mail is verstreken, heb ik daarop tot op heden geen reactie van u mogen ontvangen. Dat terwijl ik toch oprecht van mening ben dat bij mijn onderhavige boeking aan uw zijde een fout is gemaakt. Graag zal ik daarom binnenkort alsnog van u vernemen. Met vriendelijke groet, Ary-Jan van der Meer mr. A.J. van der Meer Plantagekade 22 1018 ZV AMSTERDAM telefoon: 020-4204703 en 06-27070927 e-mailadres: [email protected] (= [email protected]) From: A.J. van der Meer Sent: Saturday, May 18, 2013 12:51 PM To: [email protected] Subject: Ik krijg een andere rang dan besteld en betaald Geachte mevrouw, mijnheer, Ik heb besteld en betaald voor tickets in de loge (€ 42,50 per ticket) en krijg nu tickets voor de parterre midden (rij 4, stoelen 41 en 43). Dat is eerste rang en geen loge. Kunt u mij dit verklaren? Vast mijn dank. Met vriendelijke groet, Ary-Jan van der Meer mr. A.J. van der Meer Plantagekade 22 1018 ZV AMSTERDAM telefoon: 020-4204703 en 06-27070927 e-mailadres: [email protected] (= [email protected])

    Door A.J. vd Meer op 26 juni 2013 Reageer

    Deze review is meer dan 12 maanden oud en misschien niet meer relevant.