Ik heb een ticket voor een saunabon besteld maar heb deze nooit gekregen. Meerdere malen via kruidvat het nummer gekregen van mr. ticket. Nemen niet op, steeds in gesprek dus kan fluiten naar mijn geld en het ticket.
Niet bestellen!!
Na problemen met betalen is het bedrag dubbel afgeschreven en geeft Mr. Ticket niet thuis. Ook worden de tickets pas na meer dan twee weken en diverse malen op en neer bellen en mailen opgestuurd.
Nu nog bezig met het proberen terug te halen van het teveel betaalde bedrag. Moet daar voor een lijst met vragen invullen van Mr. Ticket. Gelukkig met de credit card betaald dus ook een procedure gestart via mijn credit card maatschappij om het geld terug te krijigen.
Sterke punten Geen
Zwakke punten Slecht bereikbaar
Reageren niet
Totaal niet service gericht
Als je een ticket wilt boeken voor een museum moet je een uitgebried formulier invullen. Waarom moeten ze weten waar ik woon, wat mijn postcode is, mijn geboortedatum als ik een museum wil bezoeken? Zonde van de tijd.
Geboekt via Mr. Ticket vier kaartjes Julianatoren echter mij in de dag vergist i.p.v. van 6 augustus 7 augustus geboekt. Netjes aangegeven bij Mr. Ticket dat het mijn fout is en dit niks te maken heeft met de garantieregeling. Wel men doet of hun neus bloed en willen van niks weten om de kaartjes een dag eerder in te laten gaan.
Mijn ervaring met Mr. Ticket is dus zwaar waardeloos (dat noemt zich klantvriendelijk).
Na het lezen van alle klachten ben ik benieuwd naar de afhandeling van de mijne: Vanmorgen ons c1000 dagje uit moeten annuleren wegens ziekte. Klokslag 9 uur 's morgens gebeld om vervolgens 30! minuten ? ? 0,15 aan de telefoon te hangen zonder resultaat. Toen maar opgehangen en gemaild. Men zegt een ontvangstbevestiging te sturen, deze heb ik echter oo nog niet....tot nog toe zeg ik.....geen goeie zaak!
ik heb 12 mei ticket:s besteld en betaald via i deal
ga 26 mei naar burger zoo in arnhem
ik zou een mail krijgen , met een link,
die moet je dan uitprinten (tot vandaag niet gehad)25 mei
heb 5 keer een mail gestuurd naar mr ticket.nl reageert niet.....
geld is binnen!!!!!!!!!!!
en ik ben mijn 60euro kwijt
maar heb niet 1 keer bericht terug gehad.
ga wel een klacht indienen bij i deal
dus bestel geen ticket:s hier!!!!!!!!!
betaal liever een paar cent meer.
Sterke punten ik heb een klacht ingediend
en ik moet u zeggen ....met een paar uurtjes was het opgelost
ik kreeg een telefoontje met het excuus.
en de link heb ik gekregen.
wij kunnen naar de dierentuin.
bedankt
Bestel kaartjes, maar krijg ze na de betaling via Ideal niet aan.Heb 2x een email gestuurd, hierop heb ik geen enkele reactie ontvangen. Heb intussen al 4x gebeld. Ze sturen het nogmaals per mail, keer op keer. Maar nog steeds geen kaartjes. Zelfs niet bij een email adres. Bij een gesprek kreeg ik zelfs te horen, dat ik dan pech had dat ik ze niet kreeg. Bij de laatste keer dat ik belde, zette de mevrouw mij in de wacht, 5 min. lang. Want ze kon ineens mijn gegevens niet vinden. Ik heb opgehangen en belde terug, wat denkt je...gesloten. Mooi afgewimpeld dus. Ik heb nog steeds mijn kaartjes niet.\\r\\n Eindelijk kon ik eens wat gaan doen met mijn kinderen omdat het goedkoop was. Uiteindelijk toch nog duur door de telefoontjes (10cent per minuut) en tot op de dag van vandaag nog steeds geen kaartjes.\\r\\n Het was mijn 1e bestelling, en dat is natuurlijk ook meteen de laatste. Mij zien ze niet meer. Ik voel me flink ge......:((
Zwakke punten Welke service bieden jullie, blijkbaar geen enkele
Nooit bestellen, niks gekregen
Ik heb een ticket voor een saunabon besteld maar heb deze nooit gekregen. Meerdere malen via kruidvat het nummer gekregen van mr. ticket. Nemen niet op, steeds in gesprek dus kan fluiten naar mijn geld en het ticket.
Niet bestellen!!
Sterke punten
-
MrTicket niet doen
Na problemen met betalen is het bedrag dubbel afgeschreven en geeft Mr. Ticket niet thuis. Ook worden de tickets pas na meer dan twee weken en diverse malen op en neer bellen en mailen opgestuurd.
Nu nog bezig met het proberen terug te halen van het teveel betaalde bedrag. Moet daar voor een lijst met vragen invullen van Mr. Ticket. Gelukkig met de credit card betaald dus ook een procedure gestart via mijn credit card maatschappij om het geld terug te krijigen.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Slecht bereikbaar
Reageren niet
Totaal niet service gericht
denk na voordat je iets doet met Mr Ticket
Als je een ticket wilt boeken voor een museum moet je een uitgebried formulier invullen. Waarom moeten ze weten waar ik woon, wat mijn postcode is, mijn geboortedatum als ik een museum wil bezoeken? Zonde van de tijd.
Sterke punten
Geen
Mr. Ticket is waardeloos
Geboekt via Mr. Ticket vier kaartjes Julianatoren echter mij in de dag vergist i.p.v. van 6 augustus 7 augustus geboekt. Netjes aangegeven bij Mr. Ticket dat het mijn fout is en dit niks te maken heeft met de garantieregeling. Wel men doet of hun neus bloed en willen van niks weten om de kaartjes een dag eerder in te laten gaan.
Mijn ervaring met Mr. Ticket is dus zwaar waardeloos (dat noemt zich klantvriendelijk).
Groet John Appelman
Ben benieuwd
Na het lezen van alle klachten ben ik benieuwd naar de afhandeling van de mijne: Vanmorgen ons c1000 dagje uit moeten annuleren wegens ziekte. Klokslag 9 uur 's morgens gebeld om vervolgens 30! minuten ? ? 0,15 aan de telefoon te hangen zonder resultaat. Toen maar opgehangen en gemaild. Men zegt een ontvangstbevestiging te sturen, deze heb ik echter oo nog niet....tot nog toe zeg ik.....geen goeie zaak!
Sterke punten
Tickets wel meteen in m'n mail
Zwakke punten
Slechte bereikbaarheid
ticket van c1000
ik heb 12 mei ticket:s besteld en betaald via i deal
ga 26 mei naar burger zoo in arnhem
ik zou een mail krijgen , met een link,
die moet je dan uitprinten (tot vandaag niet gehad)25 mei
heb 5 keer een mail gestuurd naar mr ticket.nl reageert niet.....
geld is binnen!!!!!!!!!!!
en ik ben mijn 60euro kwijt
maar heb niet 1 keer bericht terug gehad.
ga wel een klacht indienen bij i deal
dus bestel geen ticket:s hier!!!!!!!!!
betaal liever een paar cent meer.
Sterke punten
ik heb een klacht ingediend
en ik moet u zeggen ....met een paar uurtjes was het opgelost
ik kreeg een telefoontje met het excuus.
en de link heb ik gekregen.
wij kunnen naar de dierentuin.
bedankt
Bedankt voor het niet !!!! krijgen van mijn kaarten
Bestel kaartjes, maar krijg ze na de betaling via Ideal niet aan.Heb 2x een email gestuurd, hierop heb ik geen enkele reactie ontvangen. Heb intussen al 4x gebeld. Ze sturen het nogmaals per mail, keer op keer. Maar nog steeds geen kaartjes. Zelfs niet bij een email adres. Bij een gesprek kreeg ik zelfs te horen, dat ik dan pech had dat ik ze niet kreeg. Bij de laatste keer dat ik belde, zette de mevrouw mij in de wacht, 5 min. lang. Want ze kon ineens mijn gegevens niet vinden. Ik heb opgehangen en belde terug, wat denkt je...gesloten. Mooi afgewimpeld dus. Ik heb nog steeds mijn kaartjes niet.\\r\\n Eindelijk kon ik eens wat gaan doen met mijn kinderen omdat het goedkoop was. Uiteindelijk toch nog duur door de telefoontjes (10cent per minuut) en tot op de dag van vandaag nog steeds geen kaartjes.\\r\\n Het was mijn 1e bestelling, en dat is natuurlijk ook meteen de laatste. Mij zien ze niet meer. Ik voel me flink ge......:((
Zwakke punten
Welke service bieden jullie, blijkbaar geen enkele