Ik heb een ticket voor een saunabon besteld maar heb deze nooit gekregen. Meerdere malen via kruidvat het nummer gekregen van mr. ticket. Nemen niet op, steeds in gesprek dus kan fluiten naar mijn geld en het ticket.
Niet bestellen!!
Zojuist kaartjes gekocht voor Beekse bergen via de jumbo actie/ mr tickets.
Helaas ging er enige tijd geleden e.e.a. mis op de site, waardoor ik de tickets niet kon bestellen. Ik kreeg een mail dat ik het opnieuw moest proberen, maar door omstandigheden lukte dat niet. Nu ik het vandaag opnieuw probeerde, was de korting opeens veel lager. Na telefonisch contact alsnog de korting gekregen die ik een paar weken geleden zou krijgen. Helaas werkten de codes niet meer. Na opnieuw telefonisch contact kreeg ik nieuwe codes. Geweldige service van Mr Ticket!
Sterke punten klantvriendelijk
denken mee
goede service
Na problemen met betalen is het bedrag dubbel afgeschreven en geeft Mr. Ticket niet thuis. Ook worden de tickets pas na meer dan twee weken en diverse malen op en neer bellen en mailen opgestuurd.
Nu nog bezig met het proberen terug te halen van het teveel betaalde bedrag. Moet daar voor een lijst met vragen invullen van Mr. Ticket. Gelukkig met de credit card betaald dus ook een procedure gestart via mijn credit card maatschappij om het geld terug te krijigen.
Sterke punten Geen
Zwakke punten Slecht bereikbaar
Reageren niet
Totaal niet service gericht
Als je een ticket wilt boeken voor een museum moet je een uitgebried formulier invullen. Waarom moeten ze weten waar ik woon, wat mijn postcode is, mijn geboortedatum als ik een museum wil bezoeken? Zonde van de tijd.
Geboekt via Mr. Ticket vier kaartjes Julianatoren echter mij in de dag vergist i.p.v. van 6 augustus 7 augustus geboekt. Netjes aangegeven bij Mr. Ticket dat het mijn fout is en dit niks te maken heeft met de garantieregeling. Wel men doet of hun neus bloed en willen van niks weten om de kaartjes een dag eerder in te laten gaan.
Mijn ervaring met Mr. Ticket is dus zwaar waardeloos (dat noemt zich klantvriendelijk).
Wij hebben meerdere aanbiedingen van dagje c1000 geboekt. Nu is mijn man zonder baan komen te zitten maar kon tijdelijk ergens anders werken maar ja we hebben 3 dagen 3 verschillende parken geboekt. Gebeld met MRTICKET en uitgelegd hoe en wat.En wat denken jullie alle 3 de dagen omgezet.Ze waren blij voor ons gezin dat mijn man tijdelijk ander werk had. Stond met mijn mond vol tanden, dus niets anders dan lof over MR ticket. ik raad al mijn vrienden het aan snel vriendelijk personeel en ze hebben ons 3 zeer leuke dagen bezorgt. Zo kan het dus ook.
Sterke punten kaarten omgezet. snel ook. klantendienst heeft goed geluisterd en waren erg aardig.
ik had 2 dagjes uit geboekt achter elkaar. de ene mail met tickets kwam wel binnen en de andere niet. volgende dag gemaild. binnen 24 uur bericht met de tickets. dus ook goede ervaringen te melden
Na het lezen van alle klachten ben ik benieuwd naar de afhandeling van de mijne: Vanmorgen ons c1000 dagje uit moeten annuleren wegens ziekte. Klokslag 9 uur 's morgens gebeld om vervolgens 30! minuten ? ? 0,15 aan de telefoon te hangen zonder resultaat. Toen maar opgehangen en gemaild. Men zegt een ontvangstbevestiging te sturen, deze heb ik echter oo nog niet....tot nog toe zeg ik.....geen goeie zaak!
ik heb net 4 kaarten besteld voor het concert 15 jaar jan smit met de c1000 kaartjes.
ik heb betaald via I-Deal ,en direct na betaling kreeg ik een automatisch bericht in mijn mailbox:
'Beste Klant,
Wij hebben u tijdens het bestellen uw kaarten gemeld dat de plaatsen mogelijk niet naast elkaar geplaatst konden worden.
Gedurende het verwerken van u bestelling is gebleken dat de plaatsen niet naast elkaar geboekt konden worden. Hiervoor ons excuses.
Mocht u nog vragen hebben kunt u contact opnemen met de klantenservice van de Nederlandse Theater Kassa'
dit was heleemaal niet gemeld bij mijn bestelling en ik schrok hier behoorlijk van,we willen natuurlijk we met zijn vieren naast elkaar zitten.
Dus ik heb direct de nederlandse theater kassa gebeld( 5 miniuten a 0,45 cent p.m.!!!!!!) en gelukkig konden zij mij gerust stellen.
Dit blijkt een automatische mail te zijn van mr.ticket en ondanks het verzoek om dit te veranderen hebben zij dit nog niet gedaan.
De plaatsten die gereserveerd zijn,zijn gelukkig gewoon naast elkaar.
Dus een tip voor mi.ticket: verander dit automatische bericht, want naast dat je mensen hiermee laat schrikken jaag je ze ook onnodige op dure telefoonkosten!
Sterke punten meteen de tickets in mijn mailbox.
Zwakke punten een foutief automatisch bericht,dat naar mijn idee makkelijk is op te lossen.
Ik heb kortingskaarten besteld via ING. Echter komt er nooit een ticket binnen in mijn email. Na diverse pogingen tot kontakt krijg ik na 3 weken een antwoord. Echter de kortingstickets zijn nu niet meer bruikbaar, wij hebben reeds de attraktie bezocht tijdens onze vakantie.
Helaas betaald via Ideal, probeer dan je geld als consument maar eens terug te krijgen. Vervolgens gaat men zaken bedenken als dat het aan mij ligt omdat ik niet op tijd geklaagd heb!
Ik heb inmiddels ING, thuiswinkel.org en een advocaat ingeschakeld om mijn geld terug te krijgen. Dit is pure diefstal. mrticket is een maffia organisatie
ik heb 12 mei ticket:s besteld en betaald via i deal
ga 26 mei naar burger zoo in arnhem
ik zou een mail krijgen , met een link,
die moet je dan uitprinten (tot vandaag niet gehad)25 mei
heb 5 keer een mail gestuurd naar mr ticket.nl reageert niet.....
geld is binnen!!!!!!!!!!!
en ik ben mijn 60euro kwijt
maar heb niet 1 keer bericht terug gehad.
ga wel een klacht indienen bij i deal
dus bestel geen ticket:s hier!!!!!!!!!
betaal liever een paar cent meer.
Sterke punten ik heb een klacht ingediend
en ik moet u zeggen ....met een paar uurtjes was het opgelost
ik kreeg een telefoontje met het excuus.
en de link heb ik gekregen.
wij kunnen naar de dierentuin.
bedankt
Bestel kaartjes, maar krijg ze na de betaling via Ideal niet aan.Heb 2x een email gestuurd, hierop heb ik geen enkele reactie ontvangen. Heb intussen al 4x gebeld. Ze sturen het nogmaals per mail, keer op keer. Maar nog steeds geen kaartjes. Zelfs niet bij een email adres. Bij een gesprek kreeg ik zelfs te horen, dat ik dan pech had dat ik ze niet kreeg. Bij de laatste keer dat ik belde, zette de mevrouw mij in de wacht, 5 min. lang. Want ze kon ineens mijn gegevens niet vinden. Ik heb opgehangen en belde terug, wat denkt je...gesloten. Mooi afgewimpeld dus. Ik heb nog steeds mijn kaartjes niet.\\r\\n Eindelijk kon ik eens wat gaan doen met mijn kinderen omdat het goedkoop was. Uiteindelijk toch nog duur door de telefoontjes (10cent per minuut) en tot op de dag van vandaag nog steeds geen kaartjes.\\r\\n Het was mijn 1e bestelling, en dat is natuurlijk ook meteen de laatste. Mij zien ze niet meer. Ik voel me flink ge......:((
Zwakke punten Welke service bieden jullie, blijkbaar geen enkele
superlieve mensen daar bij mr ticket. Wegens omstandigheden konden we niet gaan naar pretpark met de hele familie en zij hebben dit omgezet zodat we toch een keer terugkonden gaan. Terwijl er in de voorwaarden stond dat we niet konden veranderen als we eenmaal de kaarten op datum hadden.
Ik raad het echt aan dit bedrijf. Het was een grandioze familie dag geworden dankzij hun.
Sterke punten klantvriendelijk/luisterend oor.
Zwakke punten dat je alleen via de mail enof telefoon kon reageren.
Nooit bestellen, niks gekregen
Ik heb een ticket voor een saunabon besteld maar heb deze nooit gekregen. Meerdere malen via kruidvat het nummer gekregen van mr. ticket. Nemen niet op, steeds in gesprek dus kan fluiten naar mijn geld en het ticket.
Niet bestellen!!
Sterke punten
-
geweldige service
Zojuist kaartjes gekocht voor Beekse bergen via de jumbo actie/ mr tickets.
Helaas ging er enige tijd geleden e.e.a. mis op de site, waardoor ik de tickets niet kon bestellen. Ik kreeg een mail dat ik het opnieuw moest proberen, maar door omstandigheden lukte dat niet. Nu ik het vandaag opnieuw probeerde, was de korting opeens veel lager. Na telefonisch contact alsnog de korting gekregen die ik een paar weken geleden zou krijgen. Helaas werkten de codes niet meer. Na opnieuw telefonisch contact kreeg ik nieuwe codes. Geweldige service van Mr Ticket!
Sterke punten
klantvriendelijk
denken mee
goede service
Zwakke punten
geen
MrTicket niet doen
Na problemen met betalen is het bedrag dubbel afgeschreven en geeft Mr. Ticket niet thuis. Ook worden de tickets pas na meer dan twee weken en diverse malen op en neer bellen en mailen opgestuurd.
Nu nog bezig met het proberen terug te halen van het teveel betaalde bedrag. Moet daar voor een lijst met vragen invullen van Mr. Ticket. Gelukkig met de credit card betaald dus ook een procedure gestart via mijn credit card maatschappij om het geld terug te krijigen.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Slecht bereikbaar
Reageren niet
Totaal niet service gericht
denk na voordat je iets doet met Mr Ticket
Als je een ticket wilt boeken voor een museum moet je een uitgebried formulier invullen. Waarom moeten ze weten waar ik woon, wat mijn postcode is, mijn geboortedatum als ik een museum wil bezoeken? Zonde van de tijd.
Sterke punten
Geen
Mr. Ticket is waardeloos
Geboekt via Mr. Ticket vier kaartjes Julianatoren echter mij in de dag vergist i.p.v. van 6 augustus 7 augustus geboekt. Netjes aangegeven bij Mr. Ticket dat het mijn fout is en dit niks te maken heeft met de garantieregeling. Wel men doet of hun neus bloed en willen van niks weten om de kaartjes een dag eerder in te laten gaan.
Mijn ervaring met Mr. Ticket is dus zwaar waardeloos (dat noemt zich klantvriendelijk).
Groet John Appelman
toppertje
Wij hebben meerdere aanbiedingen van dagje c1000 geboekt. Nu is mijn man zonder baan komen te zitten maar kon tijdelijk ergens anders werken maar ja we hebben 3 dagen 3 verschillende parken geboekt. Gebeld met MRTICKET en uitgelegd hoe en wat.En wat denken jullie alle 3 de dagen omgezet.Ze waren blij voor ons gezin dat mijn man tijdelijk ander werk had. Stond met mijn mond vol tanden, dus niets anders dan lof over MR ticket. ik raad al mijn vrienden het aan snel vriendelijk personeel en ze hebben ons 3 zeer leuke dagen bezorgt. Zo kan het dus ook.
Sterke punten
kaarten omgezet. snel ook. klantendienst heeft goed geluisterd en waren erg aardig.
Zwakke punten
geen
toch ook goed
ik had 2 dagjes uit geboekt achter elkaar. de ene mail met tickets kwam wel binnen en de andere niet. volgende dag gemaild. binnen 24 uur bericht met de tickets. dus ook goede ervaringen te melden
Sterke punten
snelle reactie
Zwakke punten
geen (op dit moment)
Ben benieuwd
Na het lezen van alle klachten ben ik benieuwd naar de afhandeling van de mijne: Vanmorgen ons c1000 dagje uit moeten annuleren wegens ziekte. Klokslag 9 uur 's morgens gebeld om vervolgens 30! minuten ? ? 0,15 aan de telefoon te hangen zonder resultaat. Toen maar opgehangen en gemaild. Men zegt een ontvangstbevestiging te sturen, deze heb ik echter oo nog niet....tot nog toe zeg ik.....geen goeie zaak!
Sterke punten
Tickets wel meteen in m'n mail
Zwakke punten
Slechte bereikbaarheid
foutief automatisch bericht
ik heb net 4 kaarten besteld voor het concert 15 jaar jan smit met de c1000 kaartjes.
ik heb betaald via I-Deal ,en direct na betaling kreeg ik een automatisch bericht in mijn mailbox:
'Beste Klant,
Wij hebben u tijdens het bestellen uw kaarten gemeld dat de plaatsen mogelijk niet naast elkaar geplaatst konden worden.
Gedurende het verwerken van u bestelling is gebleken dat de plaatsen niet naast elkaar geboekt konden worden. Hiervoor ons excuses.
Mocht u nog vragen hebben kunt u contact opnemen met de klantenservice van de Nederlandse Theater Kassa'
dit was heleemaal niet gemeld bij mijn bestelling en ik schrok hier behoorlijk van,we willen natuurlijk we met zijn vieren naast elkaar zitten.
Dus ik heb direct de nederlandse theater kassa gebeld( 5 miniuten a 0,45 cent p.m.!!!!!!) en gelukkig konden zij mij gerust stellen.
Dit blijkt een automatische mail te zijn van mr.ticket en ondanks het verzoek om dit te veranderen hebben zij dit nog niet gedaan.
De plaatsten die gereserveerd zijn,zijn gelukkig gewoon naast elkaar.
Dus een tip voor mi.ticket: verander dit automatische bericht, want naast dat je mensen hiermee laat schrikken jaag je ze ook onnodige op dure telefoonkosten!
Sterke punten
meteen de tickets in mijn mailbox.
Zwakke punten
een foutief automatisch bericht,dat naar mijn idee makkelijk is op te lossen.
Mr Ticket levert gewoon mijn tickets niet en gaat er met het geld vandoor
Ik heb kortingskaarten besteld via ING. Echter komt er nooit een ticket binnen in mijn email. Na diverse pogingen tot kontakt krijg ik na 3 weken een antwoord. Echter de kortingstickets zijn nu niet meer bruikbaar, wij hebben reeds de attraktie bezocht tijdens onze vakantie.
Helaas betaald via Ideal, probeer dan je geld als consument maar eens terug te krijgen. Vervolgens gaat men zaken bedenken als dat het aan mij ligt omdat ik niet op tijd geklaagd heb!
Ik heb inmiddels ING, thuiswinkel.org en een advocaat ingeschakeld om mijn geld terug te krijgen. Dit is pure diefstal. mrticket is een maffia organisatie
ticket van c1000
ik heb 12 mei ticket:s besteld en betaald via i deal
ga 26 mei naar burger zoo in arnhem
ik zou een mail krijgen , met een link,
die moet je dan uitprinten (tot vandaag niet gehad)25 mei
heb 5 keer een mail gestuurd naar mr ticket.nl reageert niet.....
geld is binnen!!!!!!!!!!!
en ik ben mijn 60euro kwijt
maar heb niet 1 keer bericht terug gehad.
ga wel een klacht indienen bij i deal
dus bestel geen ticket:s hier!!!!!!!!!
betaal liever een paar cent meer.
Sterke punten
ik heb een klacht ingediend
en ik moet u zeggen ....met een paar uurtjes was het opgelost
ik kreeg een telefoontje met het excuus.
en de link heb ik gekregen.
wij kunnen naar de dierentuin.
bedankt
Bedankt voor het niet !!!! krijgen van mijn kaarten
Bestel kaartjes, maar krijg ze na de betaling via Ideal niet aan.Heb 2x een email gestuurd, hierop heb ik geen enkele reactie ontvangen. Heb intussen al 4x gebeld. Ze sturen het nogmaals per mail, keer op keer. Maar nog steeds geen kaartjes. Zelfs niet bij een email adres. Bij een gesprek kreeg ik zelfs te horen, dat ik dan pech had dat ik ze niet kreeg. Bij de laatste keer dat ik belde, zette de mevrouw mij in de wacht, 5 min. lang. Want ze kon ineens mijn gegevens niet vinden. Ik heb opgehangen en belde terug, wat denkt je...gesloten. Mooi afgewimpeld dus. Ik heb nog steeds mijn kaartjes niet.\\r\\n Eindelijk kon ik eens wat gaan doen met mijn kinderen omdat het goedkoop was. Uiteindelijk toch nog duur door de telefoontjes (10cent per minuut) en tot op de dag van vandaag nog steeds geen kaartjes.\\r\\n Het was mijn 1e bestelling, en dat is natuurlijk ook meteen de laatste. Mij zien ze niet meer. Ik voel me flink ge......:((
Zwakke punten
Welke service bieden jullie, blijkbaar geen enkele
toppertje
superlieve mensen daar bij mr ticket. Wegens omstandigheden konden we niet gaan naar pretpark met de hele familie en zij hebben dit omgezet zodat we toch een keer terugkonden gaan. Terwijl er in de voorwaarden stond dat we niet konden veranderen als we eenmaal de kaarten op datum hadden.
Ik raad het echt aan dit bedrijf. Het was een grandioze familie dag geworden dankzij hun.
Sterke punten
klantvriendelijk/luisterend oor.
Zwakke punten
dat je alleen via de mail enof telefoon kon reageren.